Strona Główna » Cummins » Cummins B4.5 części » Blok silnika Cummins B4.5

Blok silnika Cummins B4.5

W naszej ofercie blok silnika Cummins B4.5, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, takich jak: minikoparki, miniładowarki, a także koparki kołowe.

Oprócz bloku silnika Cummins B4.5 proponujemy również inne części, np. tuleje, panewki, głowice, korbowody, termostaty, pompy paliwa, tłoki itp.

Blok silnika Cummins B4.5 dostępny od ręki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat silników Cummins B4.5 zadzwoń do nas, chętnie odpowiemy na każde pytanie.

 

Czy wiesz, że...

Wszystkie mineralne oleje smarowe stosowane na statkach można podzielić na dwie zasadnicze grupy, a mianowicie na oleje smarowe zwykłe oraz ulepszane. Do zwykłych olejów smarowych zaliczane są oleje nie zawierające żadnych dodatków polepszających ich właściwości eksploatacyjne. Odmienne własności fizyko-chemiczne tych olejów są wyłącznie wynikiem różnego składu chemicznego ropy naftowej oraz zastosowanych metod dalszej jej przeróbki. Zależnie od sposobu otrzymywania oleju z ropy naftowej w grupie zwykłych olejów smarowych można wyodrębnić oleje smarowe destylowane oraz oleje rafinowane. Oleje smarowe destylowane, zwane w skrócie destylatami, są to oleje uzyskane w wyniku destylacji zachowawczej ropy naftowej. Ciężkie odmiany tych olejów, uzyskane po oddzieleniu lżejszych frakcji, noszą nazwę redukatów. Oleje destylowane należą do olejów podrzędnych i charakteryzują się dużą skłonnością do utleniania. Ze względu na dużą zawartość szkodliwych składników, takich jak asfalty, żywice i parafiny, mogą one być używane tylko w tych przypadkach, gdy smarowanie odbywa się w temperaturach mało różniących się od temperatury otoczenia, a olej smarowy jest ciągle odnawiany. Dodatnią cechą tych olejów jest ich większa smarność w porównaniu z olejami rafinowanymi. Oleje smarowe rafinowane dzięki ich oczyszczeniu z niepożądanych składników są znacznie bardziej odporne na starzenie od olejów destylowanych. O własnościach eksploatacyjnych tych olejów decyduje w dużej mierze zastosowana metoda rafinacji i jej stopień. Oleje rafinowane metodą rozpuszczalnikową (selektywną) są lepsze od olejów rafinowanych metodą kwasową, wykazują bowiem większy wzrost wskaźnika lepkości oraz odporności na utlenianie.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex