Strona Główna » Caterpillar » Silnik CAT C7 » CATERPILLAR C7 panewki

Panewki wału CATERPILLAR C7

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego CATERPILLAR C7, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, górniczych, różnego rodzaju kruszarkach i innych specjalistycznych sprzętach. Pracują także jako silniki morskie - jachtowe oraz innych małych i średnich jednostek pływających.

 Silniki Caterpillar C7 znalazły zastosowanie w maszynach:

  •   Koparka gąsienicowa Caterpillar 328D-LCR
  •   Koparka gąsienicowa Caterpillar 329D-LN
  •   Ładowarka kołowa Caterpillar 950H
  •   Rozściełacz asfaltu / asfalciarka Caterpillar PM102

UWAGA! Do wszystkich modeli silników CATERPILLAR C7 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału CATERPILLAR C7).

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

Do wałów korbowych CATERPILLAR C7 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe CATERPILLAR C7
  • Panewki główne CATERPILLAR C7
  • Pierścienie oporowe CATERPILLAR C7

Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

 

Czy wiesz że…

TIMKENA MASZYNA TARCIA - Urządzenie produkcji angielskiej do badania własności smarnych olejów i smarów stałych, szeroko rozpowszechnione w krajach Europy Zachodniej i w USA (maszyny tarcia). W urządzeniu tym współpracującą parą trącą są: stalowy pierścień o średnicy 50 mm, do którego dociskany jest za pomocą dźwigni stalowy prostopadłościan o wymiarach 12,7x12,7x19 mm, umocowany w odpowiednim uchwycie. Zasada pomiaru polega na dociskaniu w ciągu 10 minut stalowego klocka do obracającego się ze stałą prędkością (200, 400 lub 800 obr/min) pierścienia, umieszczonego na poziomym wale, napędzanym silnikiem elektrycznym. Dobiera się stopniowo największe obciążenie na dźwigni dociskającej, przy którym warstwa oleju lub smaru w ciągu 10 minut nie ulega jeszcze rozerwaniu. Badany olej doprowadzany jest do pary trącej w sposób ciągły, smary maziste oraz stałe nakładane są bezpośrednio na pierścień. Wielkość maksymalnego obciążenia, jakie wytrzymuje środek smarujący, jest miarą jego własności smarnych.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex