Strona Główna » Caterpillar » Silnik CAT C0.5, C0.7 » Caterpillar C0.5, C0.7 zawory głowicy

Caterpillar C0.5, C0.7 zawory głowicy

Zawory głowicy ssący i wydechowy silnika Caterpillar C0.5, CAT C0.7, który można spotkać w rolnictwie, przy transporcie materiałów, w budownictwie, górnictwie oraz przemyśle.

Do silnika Caterpillar C0.5, CAT C0.7 mamy takie części jak: pompy wody, pierścienie, uszczelki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Wszystkie części zamienne do silników CAT C0.5, CAT C0.7 dostępne od ręki.

 

 

Czy wiesz że…

W odmianie 34 S2A1 otwarcie następuje za pomocą siłownika pneumatycznego, natomiast w odmianie 34 S2B1 przepustnice obu stopni są połączone z sobą za pomocą układu dźwigni w sposób podobny jak w gaźniku 34 DCMD. W starszych egzemplarzach samochodów Żuk, Nysa i Tarpan stosowane były filtry powietrza z kąpielą olejową. W silnikach S21 filtr był łączony z gaźnikiem za pomocą blaszanej nasadki. W samochodach nowszej produkcji stosuje się filtr powietrza z wkładem papierowym, stanowiący modyfikację filtru samochodu Polski FIAT 125P. Podgrzewanie przewodu dolotowego następuje za pomocą spalin. W silnikach S21 z gaźnikiem Jikov 40 SOP skrzynia korbowa łączy się z atmosferą (układ otwarty). Silniki S21 z gaźnikami 34 S2A1 i 34 S2B1 mają układ odpowietrzania podobny jak w silnikach samochodu Polski FIAT 125P.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex