Strona Główna » Cummins » Cummins ISB » Cummins ISB5.9 części » Cewka gaszenia Cummins ISB5.9

Cewka gaszenia Cummins ISB5.9

Cewka gaszenia silnika Cummins ISB5.9 z samochodów ciężarowych, pickupów oraz autobusów.

W pełnym asortymencie cewka gaszenia silnika Cummins ISB5.9 oraz inne części marki Cummins.

Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins ISB 5.9
  • Cummins ISB 5.9L
  • Cummins ISB185
  • Cummins ISB220
  • Cummins ISB250
  • Cummins ISB275
  • Cummins ISB235-40 5.9L
  • Cummins ISB220-40 5.9L
  • Cummins ISB210-40 5.9L
  • Cummins ISB190-40 5.9L
  • Cummins ISB180-40 5.9L
  • Cummins ISB170-40 5.9L
  • Cummins ISB4-6L
  • Cummins ISB4-6H

Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące cewki gaszenia Cummins ISB5.9 oraz innych części tej marki.

Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.


 

Czy wiesz, że…

Zastosowanie kół biegowych stożkowych likwiduje ukosowanie się mostu i powoduje jego wyrównywanie się. Koła stożkowe ustawia się większymi średnicami do środka. Jeżeli z jakichkolwiek powodów prawa strona mostu przyspiesza, to następuje jego skośne ustawienie się i koło przesuwa się w lewo, a zatem koło zaczyna pracować na mniejszej średnicy, co pociąga za sobą zmniejszenie się prędkości prawej strony mostu, prowadzące do wyrównania się prędkości obu stron i prawidłowego ustawienia się mostu. Pochylenie tworzącej stożka koła biegowego wynosi 1:16, szerokość bieżni koła jest o 30-4-40 mm większa od szerokości szyny. Obrzeża w tym przypadku daje się tylko ze względu na bezpieczeństwo, gdyż nie prowadzą one kół. Wieńce kół biegowych (szczególnie stożkowych, w których występuje nie liniowy, jak w kołach walcowych, lecz punktowy styk z szyną) przenoszą duże obciążenia i narażone są na znaczne zużycie, dlatego też powinny być wykonane jako bardzo mocne. Tarcze kół mają kształt stożkowy wzmocniony żebrami. Piasty kół biegowych wyposażone są w dwie wtłoczone tuleje brązowe, symetrycznie rozmieszczane względem szyny. Koło osadzone jest luźno na osi ułożyskowanej w konstrukcji stalowej (rzadko stosuje się klinowanie kół na wale). Do czynnego (napędzającego) koła biegowego przymocowuje się za pomocą śrub i pasowanych tulejek wieniec zębaty, napędzany przez ostatnie koło zębate mechanizmu jazdy.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex