Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.D5 » Cewka gaszenia Vetus M2.D5

Cewka gaszenia Vetus M2.D5

Cewka gaszenia silnika Vetus M2.D5 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.

W pełnym asortymencie cewka gaszenia silnika Vetus M2.D5 oraz inne części marki Vetus.

Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.

Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące cewki gaszenia Vetus M2.D5 oraz innych części tej marki.

Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.

Wszystkie części silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.


Czy wiesz, że…

Sprzęgło cierne spełnia tutaj rolę pomocniczą, ale jest niezbędne do zmiany biegu. Przy zmianie biegu następuje zawsze moment, w którym napęd kół jezdnych jest wyłączony, co powoduje, że nawet przy obrotach biegu jałowego silnika turbina sprzęgła hydraulicznego zacznie się obracać. Włączenie biegu byłoby niemożliwe bez rozłączenia turbiny i wałka skrzyni biegów. Najłatwiej jest to realizować przy użyciu sprzęgła ciernego. Wyłącza się go przed włączeniem biegu (na postoju) lub przed zmianą biegu (w czasie jazdy) a włącza całkowicie tuż po włączeniu biegu. Praktycznie więc sprzęgło cierne pracuje bez poślizgu i nie ulega zużyciu.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.




copyright © Kumatex