Strona Główna » Cummins » Cummins 6LT, 6LTAA części

Cummins 6LT, 6LTAA

W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Cummins 6LT, 6LTAA z maszyn budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Charakterystycznymi cechami silników marki Cummins jest niezawodność oraz wysoka wydajność pracy.

Cummins 6LTA

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika Cummins 6LTAA

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • t łoki
  • pierścienie
  • uszczelka głowicy
  • uszczelniacz wału
  • wałek rozrządu
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins 6LT
  • Cummins 6LTAA
  • Cummins 6LTA
  • Cummins 6LTAA 8.9
  • Cummins 9.3
  • Cummins 9.5
  • Cummins 6LTAA8.9
  • Cummins 6LTAA9.5
  • Cummins 6LTAA9.3
  • Cummins L8.9
  • Cummins 6LTAA8.9-C360
  • Cummins 6LTAA8.9-C340
  • Cummins 6LTAA8.9-C325
  • Cummins 6LTAA8.9-C300
  • Cummins 6LTAA8.9-C260
  • Cummins 6LTAA8.9-C240
  • Cummins 6LTAA8.9-C220

Silnik Cummins 6LT, 6LTAA znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych, budowlanych oraz przemysłowych.

Części zamienne silnika Cummins 6LTAA z maszyn budowlanych

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy i odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące silników marki Cummins.


Czy wiesz, że...

Zużycie tłoka pompy zasilającej następuje na jego obwodzie w miejscu zetknięcia z korpusem pompy. Luz między tymi częściami może w wyniku zużycia osiągnąć wartość 0,1 mm, przy czym wskutek zużycia może się zmniejszyć zdolność pompy do zasysania paliwa na odpowiednią wysokość, zwłaszcza przy małej częstotliwości ruchów tłoka (przy rozruchu silnika). Ma to mniejsze znaczenie przy układzie zasilania, w którym zbiornik umieszczony jest powyżej pompy zasilającej. Decydujący wpływ na zużycie połączenia mają zanieczyszczenia znajdujące się w paliwie, które rysują ścianki tłoka i stosunkowo miękką powierzchnię korpusu pompy zasilającej wykonanej z aluminium. Niekiedy zanieczyszczenia w paliwie spowodować mogą zatarcie tłoka w korpusie pompy. Zużycie zaworów pompy zasilającej występuje głównie na powierzchniach uszczelniających grzybków, które wskutek uderzeń o gniazda stają się nierówne, co powoduje utratę szczelności zaworów. Największy wpływ na zużycie mają duże twarde zanieczyszczenia znajdujące się w paliwie, które nie tylko wybijają wgłębienia na powierzchniach uszczelniających, ale również wbijają się w powierzchnie poliamidowe grzybków i pozostają w nich uniemożliwiając domykanie zaworów. Jest to przyczyną pogorszenia sprawności pompy zasilającej, co daje się najbardziej odczuć podczas rozruchu silnika, gdy częstotliwość tłoczenia jest stosunkowo mała, a pompa musi zassać większą ilość paliwa ze zbiornika.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex