Strona Główna » Cummins » Cummins ISC 8.3 części

Cummins ISC 8.3

W naszej ofercie wszystkie części zamienne silnika Cummins ISC 8.3, który pracuje w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Silniki marki Cummins cechuje wysoka wydajność pracy oraz niezawodność.

Cummins ISC8.3

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika Cummins ISC 8.3

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelka głowicy
  • uszczelniacz wału
  • wal korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • wałek rozrządu

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników Cummins ISC8.3.

Silnik Cummins ISC8.3 znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Części zamienne silnika Cummins Cummins ISC 8.3 z maszyn budowlanych

Oferujemy sprzedaż stajonarną oraz wysyłkową.

Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji na temat silników marki Cummins, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Czy wiesz, że...

Na zużycie układu podającego decydujący wpływ ma czystość paliwa doprowadzanego do pompy zasilającej ze zbiornika. Paliwo to zwykle nie jest filtrowane, ponieważ filtry są umieszczone dopiero za pompą zasilającą. Dla uwolnienia paliwa od największych cząstek zanieczyszczeń i wody decydujące znaczenie ma działanie osadnika zanieczyszczeń, który jest zwykle umieszczony przed pompą zasilającą. W osadniku następuje wytrącenie zanieczyszczeń z paliwa przed zassaniem. Zużycie popychacza pompy zasilającej następuje w dwóch miejscach: w połączeniu rolka- sworzeń oraz na powierzchni prowadzącej popychacz. Zużycie to, ze względu na nieduże siły działające na tłok pompy zasilającej, nie jest znaczne i zależy głównie od warunków smarowania w komorze wałka krzywkowego pompy wtryskowej. Objawem zużycia tych połączeń jest zwykle hałaśliwa praca pompy zasilającej. Popychacz drążkowy znajdujący się między popychaczem rolkowym i tłokiem pompy zasilającej jest dokładnie pasowany w tulei wciśniętej w korpus pompy, aby luz w połączeniu był jak najmniejszy i paliwo od strony tłoka nie przeciekało do komory wałka krzywkowego pompy. Pod wpływem zanieczyszczeń w paliwie luz ten zwiększa się i przecieki paliwa wzrastają.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex