Strona Główna » Cummins » Cummins QSB4.5 części

Cummins QSB 4.5 części zamienne

W sprzedaży posiadamy wszystkie część zamienne do silników Cummins QSB4.5, stosowanych w maszynach budowlanych. 

Mamy takie części do silników Cummins QSB4.5 jak: 

Cummins QSB4.5 części silnika z maszyn budowlanych

  • cewki gaszenie
  • pompy wody
  • pompy paliwa
  • pompy oleju
  • uszczelki głowicy
  • komplety uszczelek
  • filtry
  • wentylatory
  • termostaty
  • wały korbowe
  • korbowody
  • wtryskiwacze Common Rail
  • tłoki
  • pierścienie
  • panewki
  • zawory głowicy

Części do silnika Cummins QSB4.5

Na stanie magazynu mamy dostępne od ręki części zamienne do silników Cummins QSB4.5, stosowanych głównie w maszynach budowlanych, rolniczych, przemysłowych. 

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins QSB4.5
  • Cummins QSB4.5-C160
  • Cummins QSB4.5-C130
  • Cummins QSB4.5-C110
  • Cummins QSB 4.5-C

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie silnika Cummins QSB4.5 zadwoń do nas

Cummins QSB4.5 części zamienne silnika maszyn budowlanych

 

Czy wiesz, że...

W celu uproszczenia wyrażenia dla x równanie to przedstawimy za pomocą minimalnej ilości zębów z koła normalnego, zazębiającego się z zębatką, określonego za pomocą wzoru. Dla zębatki o kącie zazębiania 20° obliczone za pomocą wzoru zQ = 17,1 ~ 17, zaś dla 15° - z0 = 30. Jeżeli poza tym przyjmiemy normalną zębatkę o y0 = 1, to wówczas przy a = 20°. W pewnych przypadkach uważa się, że stopa koła może być nieco podcięta, w wyniku czego usuwana jest pewna niedokładna część zarysu u podstawy ewolwenty, nieprzydatna do wykorzystania, przy czym poleca się określić minimalne przesunięcie za pomocą wzorów dla a = 20°. Minimalne przesunięcie względne zębatki o kącie a = 20° przy nacinaniu kół przy z < 17 jest dodatnie, tzn. zębatka odsunięta jest od środka obrotu, zaś przy nacinaniu kół o ilości zębów z > 17 jest ujemne, tzn. zębatka może być przysunięta do środka obrotu koła w porównaniu z jej normalnym położeniem. Zazwyczaj przy określaniu wymiarów korygowanych kół zębatych zakładamy, że para kół zębatych, których grubość zębów na kole podziałowym określana jest za pomocą danych przesunięć względnych fx i ,s2 pracuje bez luzu, w wyniku czego zęby stykają się ze sobą zarówno prawymi, jak i lewymi zarysami. Takie zazębienie jest możliwe tylko wówczas, kiedy koła zębate posiadają jednakową podziałkę normalną lub co jest jednoznaczne jednakową podziałkę na kole zasadniczym (ewolwentowym). Ten warunek jest konieczny i jeśli nie jest zachowany, to wówczas kół zębatych nie można wprowadzić w zazębianie. W zależności od przyjętego położenia zębatki względem koła zasadniczego, określanego za pomocą przesunięcia względnego, grubość zęba na kole podziałowym wypada różna; może być większa lub mniejsza w porównaniu z grubością normalną.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.


copyright © Kumatex