Strona Główna » Cummins » Cummins QSB6.7 części

Cummins QSB 6.7

W naszej ofercie części zamienne silnika Cummins QSB 6.7, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, takich jak koparki, dźwigi, ładowarki kołowe.

Silniki marki Cummins charakteryzują się wysoką wydajnością pracy oraz niezawodnością.

Cummins QSB6.7

W naszych propozycjach mozna znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika Cummins QSB6.7

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termpostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelki
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • wałek rozrządu

Posiadamy wszystkie części do silników:

  • Cummins QSB6.7-C205
  • Cummins QSB6.7-C190
  • Cummins QSB6.7-C170
  • Cummins QSB6.7-C130

Silnik Cummins QSB6.7 pracuje w maszynach budowlanych, ładowarkach kołowych, zagęszczarkach, sprężarkach powietrza i urządzeniach do przenoszenia materiałów.

Części zamienne silnika Cummins QSB6.7 z maszyn budowlanych

Nasza firma prowdzi sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania więcej informacji na temat silników marki Cummins.


Czy wiesz, że...

W stożkowych przylgniach par precyzyjnych następuje rozgniatanie twardych i miękkich cząsteczek przez osiadającą z dużą prędkością część ruchomą, co w konsekwencji powoduje szybkie zużycie stożkowych powierzchni uszczelniających. Rozgniecione na stożkowych przylgniach miękkie cząstki zanieczyszczeń uniemożliwiają dokładne dojście do siebie powierzchni uszczelniających, a tym samym powodują utratę szczelności gniazda. Miękkie zanieczyszczenie przylepione do powierzchni zamykającej igły rozpylacza. Mniejsze, mieszczące się w otworach rozpylających cząstki zanieczyszczeń, płyną z dużą prędkością wraz z paliwem i trą o ścianki otworów powodując ich ścieranie, utratę kształtu i zwiększenie przekroju przepływowego, w przybliżeniu równomiernie na całym obwodzie. Duże cząstki, nie mieszczące się w otworach rozpylających rozpylaczy otworowych lub w szczelinie między czopikiem i otworem rozpylacza czopikowego, zatykają otwory, uniemożliwiając wypływ paliwa z rozpylacza. W rozpylaczu czopikowym występuje najczęściej przyśpieszone zużycie powierzchni otworu i czopika, które zmienia charakterystykę wypływu paliwa, co jest szczególnie niekorzystne, a nawet niedopuszczalne w przypadku rozpylaczy czopikowych z działaniem dławiącym, stosowanych w samochodach osobowych; powiększony luz wywołuje gwałtowne niesterowane spalanie się dawki paliwa, a w konsekwencji hałaśliwą pracę silnika i jego przyśpieszone zużycie. Zużycie spowodowane erozją i kawitacją można najczęściej zaobserwować w zwężeniach przekrojów przepływowych i w miejscach występowania gwałtownych zmian ciśnienia paliwa, na przykład w miejscach gdzie występuje zawirowanie paliwa wywołane nieciągłością przekroju.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex