Strona Główna » Cummins » Cummins QSC 8.3 części

Cummins QSC 8.3

W naszej ofercie części zamienne silnika Cummins QSC 8.3, który pracuje w maszynach budowlanych, np. koparkach, ładowarkach.

Silniki marki Cummins charakteryzują się wysoką wydajnością pracy oraz niezawodnością.

Cummins QSC8.3

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika Cummins QSC 8.3

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelki
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • wałek rozrządu

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika Cummins QSC8.3.

Silnik Cummins QSC 8.3 znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych takich, jak np. koparki, ładowarki.

Części zamienne silnika Cummins QSC 8.3 z maszyn budowlanych

Nasza firma prowadzi sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną.

Jeśli chcesz dowiedzieć sie więcej na temat silników marki Cummins skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania.


Czy wiesz, że...

Chociaż oczyszczanie paliwa ma na celu zatrzymywanie tylko twardych (mineralnych) cząstek zanieczyszczeń, to jednak filtry zatrzymują również większe organiczne cząstki będące naturalnymi składnikami paliwa, z którego wydzieliły się. Cząstki te, to tak zwane węglowodory ciężkie, najczęściej twarde asfalty stanowiące połączenie cząstek lżejszych węglowodorów. Mogą one pojawiać się przy przetrzymywaniu paliwa w niekorzystnych warunkach podczas składowania. W zależności od pochodzenia paliwa, jak również od czasu oraz warunków jego składowania, ciężkie cząstki organiczne występują w mniejszym lub większym stopniu, powodując zmianę czasu pracy filtru (wkładu filtracyjnego). Krążek papierowy zużyty pod wpływem działania ciśnienia paliwa i obecności wody. Innym problemem jest zawartość wody w paliwie i jej wpływ na pracę wkładu filtracyjnego. Jeżeli papier wkładu filtracyjnego nie jest impregnowany (nasycony specjalnym materiałem tworzącym otoczkę na włóknach bibuły), wówczas woda zawarta w paliwie rozmiękcza papier i czyni go mało odpornym na obciążenia mechaniczne. Ponadto, wbrew ogólnemu mniemaniu, woda nie jest zatrzymywana przez papier filtracyjny, ale przechodząc przez mikroskopijne pory w papierze gromadzi się i w postaci kropel spada po drugiej stronie przegrody lub jest porywana przez prąd przepływającego paliwa.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex