Strona Główna » Cummins » Cummins QSF 2.8, 3.8 części

Cummins QSF 2.8, 3.8

W naszej ofercie części zamienne siilnika Cummins QSF 2.8, 3.8, który pracuje w maszynach budowlanych oraz rolniczych.

Silniki marki Cummins charakteryzują się wysoką wydajnością pracy oraz niezawodnością.

Cummins QSF2.8, Cummins QSF3.8

W naszych propozycjach można znaleźć wysokiej klasy zamienniki oraz nowe części, takie jak:

Części zamienne silnika Cummins QSF 2.8, 3.8

  • blok silnika
  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki
  • pierścienie
  • uszczelki
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wałek rozrządu
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy

Posiadamy wszystkie części do silników:

  • Cummins QSF2.8
  • Cummins QSF3.8

Silnik Cummins QSF 2.8, 3.8 znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych oraz rolniczych.

Części zamienne silnika Cummins QSF 2.8, 3.8 z maszyn rolniczych

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat silników marki Cummins skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Czy wiesz, że...

Mechanizm zużycia układu napędowego pomp wtryskowych można przedstawić następująco. Pod wpływem sił występujących w układzie napędowym powstają miejscowe naciski w ruchomych połączeniach tocznych: pomiędzy wałeczkami (lub kulkami) i bieżniami łożysk tocznych, pomiędzy krzywką i rolką popychacza oraz między igiełkami a rolką i sworzniem popychacza, jak również w połączeniach ślizgowych pomiędzy korpusem pompy i popychaczem, natomiast w przypadku ślizgowego łożyskowania rolki popychacza również między rolką, tulejką i sworzniem popychacza. Współpracę tych połączeń poprawia olej smarny okresowo dolewany do komory wałka krzywkowego, rozcieńczony z biegiem czasu paliwem wyciekającym z elementów tłoczących i pompy zasilającej. Pracujące w tych warunkach części pompy wtryskowej mogłyby zachować długo swój dobry stan, gdyby nie stykały się ze szkodliwymi zanieczyszczeniami oraz gdyby były prawidłowo montowane. Obecność twardych cząstek związków mineralnych (krzemionki, korundu), które w postaci kurzu oraz wraz z olejem smarnym i paliwem dostały się do wnętrza pompy, wpływa niszcząco na dokładnie obrobione i toczące się po sobie stalowe powierzchnie. Zbyt duże luzy w łożyskach tocznych wałka krzywkowego oraz w łożyskowaniu popychacza, jak również nierówności bieżni są przyczyną nadmiernych miejscowych nacisków powierzchniowych, powodując ich szybkie zużywanie się, przy czym produkty zużycia (twarde cząstki stali) dostają się do oleju smarnego i zwiększają stopień jego zanieczyszczenia.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex