Strona Główna » Iseki » Części Iseki 3AB1

Części zamienne Iseki 3AB1

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy części zamienne silnika Iseki 3AB1, który znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych oraz ogrodniczych.

Posiadamy zarówno oryginalne części, jak i wysokiej jakości zamienniki.

Isuzu 2AB1, 3AB1 części

W propozycjach części silnikowych mozna znaleźć:

Części zamienne silnika Iseki 3AB1

  • cewka gaszenia
  • głowica
  • korbowód
  • panewki
  • pompa oleju
  • pompa paliwa
  • pompa wody
  • świeca żarowa
  • termostat
  • tłoki, pierścienie
  • uszczelka głowicy
  • uszczelniacz wału
  • wał korbowy
  • wtryskiwacze
  • zawory głowicy
  • zestaw uszczelek

Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Isuzu 2AB1, 3AB1 oraz innych modeli tej marki.

Silniki Iseki 3AB1 pracują w maszynach rolniczych oraz ogrodniczych, głównie w mini traktorkach, kosiarkach.

Części zamienne silnika Iseki 3AB1 z maszyn rolniczych

Nasza firma oferuje zarówno sprzedaż stacjonarną, jak i wysyłkową.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat części do silników Iseki 3AB1 skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Czy wiesz, że...

Rozwój zaplecza technicznego transportu samochodowego, oparty jest na zasadzie budowy stanowisk ogólnego przeznaczenia i specjalizowanych. Wykazano, że strumień zgłoszeń do naprawy jest niejednorodny dla wszystkich stanowisk naprawczych. Konieczna na etapie planowania napraw w systemie odnowy jest znajomość i ciągła weryfikacja wartości charakterystyk niezawodności obsługiwanych samochodów oraz ich wyróżnionych układów. Dotyczy to w szczególności parametru strumienia uszkodzeń, pracochłonności napraw oraz czasu przestoju w naprawach samochodów na jednostkę przebiegu, np. 10 000 km. Zestawienie wartości parametru strumienia uszkodzeń samochodów oraz wartości średniej czasu przestoju samochodów w naprawach i pracochłonności napraw pozwala dla systemu obsługi opracować prognozę: obciążenia stanowisk obsługi zaplecza technicznego przedsiębiorstwa transportowego dla naprawy uszkodzonych samochodów w funkcji zużytego potencjału oraz intensywności eksploatacji oraz średniej pracochłonności napraw uszkodzeń posiadanego parku samochodów w planowanym okresie eksploatacji. Z porównania wartości granic przedziałów ufności dla parametru skumulowanego strumienia uszkodzeń i pracochłonności napraw można wstępnie wnioskować, że wzrost średniej liczby uszkodzeń zależnie od przebiegu nie powoduje proporcjonalnego wzrostu pracochłonności napraw, w przedziale od 40 do 90 tys. km, wartości granic przedziałów odchylenia standardowego wskazują na duże odchylenia od średniej wartości rzeczywistych zmiennej losowej w badanych systemach transportowych. Wybór wyróżnionych układów samochodu i wyznaczenie wskaźników niezawodności ma na celu określenie wpływu niezawodności poszczególnych układów na niezawodność eksploatacyjną samochodu oraz wyznaczenie wartości średniej i jej rozkładu w warstwach eksploatacyjnych tych wielkości, które mogą mieć istotne znaczenie w optymalizacji wykorzystania specjalizowanych stanowisk naprawczych systemu obsługi przedsiębiorstwa transportowego.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex