Strona Główna » Iseki » Części Iseki E360

Części zamienne Iseki E360

Oferujemy części zamienne silnika Iseki E360, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych, ogrodowych, ciągnikach, koparkach, kosiarkach do trawy oraz mini traktorkach.

Wszystkie części zamienne Iseki E360 z mini traktorków, sprzętu rolniczego, ogrodowego, kosiarek do trawy, ciągników, koparek i maszyn budowlanych.

Iseki E360 części Iseki E360 części zamienne silnika z maszyn budowlanych

  • termostaty
  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • panewki
  • uszczelki głowicy
  • głowice
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • pompy wody
  • pompy paliwa
  • pompy oleju
  • korbowody
  • wtryskiwacze
  • uszczelki

Części zamienne silnika Iseki E360, który wykorzystuje się w koparkach, kosiarkach do trawy, sprzęcie budowlanym, ogrodniczym, rolniczym, mini traktorkach i ciągnikach - dostępne od ręki z naszego magazynu.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat silnika Iseki E360, skontaktuj się z nami, a my chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

 

Iseki E360 części zamienne silnika z maszyn rolniczych

 

Czy wiesz, że...

Wyniki przeglądu odnotować należy w dokumentacji eksploata­cyjnej. Do najistotniejszych postanowień z zakresu bezpieczeństwa pracy przy obsłudze urządzeń napędu elektrycznego należą: zakaz zdejmowania osłon podczas pracy silnika; zakaz uruchamiania silnika po uprzednim zdjęciu (odłączeniu) przewodów ochronnych (uziemienia ochronnego lub zerowania) lub po stwierdzeniu mechanicznego uszkodzenia przewodu ochronnego, o czym należy bezzwłocznie zawiadomić służbę energetyczną zakładu; obowiązek okresowego sprawdzania stanu izolacji uzwojeń. Podkreślić należy, że wszelkie prace konserwacyjne przy urządzeniach napędu oraz przy urządzeniach napędzanych przez silniki elek­tryczne wolno wykonywać wyłącznie po wyłączeniu i zatrzymaniu silnika oraz po zabezpieczeniu przed przypadkowym włączeniem na­pędu. Przy wykonywaniu prac elektrycznych należy, oprócz wyłą­czenia urządzenia spod napięcia (wyłączenie łącznikiem lub wykrę­cenie bezpieczników na obwodzie zasilającym silnik), sprawdzić brak napięcia oraz wywiesić odpowiednie tablice ostrzegawcze (na apara­turze łączeniowej). W warunkach eksploatacji może zachodzić konieczność dokonania wymiany silnika lub przekazania go do remontu. Wiąże się to z ko­niecznością demontażu silnika ze stanowiska pracy. Przed zdemontowaniem silnika ze stanowiska pracy należy: wyłączyć łącznikiem napięcie w obwodzie zasilającym silnik. Wyłączenie powinno spowodować uzyskanie widocznej przerwy w obwodzie (widoczne otwarcie zestyków łącznika na odległość bez­pieczną). Nie uznaje się za „widoczną przerwę” otwarcie zestyków w wyłącz­nikach samoczynnych (z wyzwalaczami termicznymi i elektromagne­tycznymi). W wypadku zastosowania tych wyłączników należy do­datkowo: wyjąć, zainstalowane w obwodzie zasilania, wkładki bez­piecznikowe lub zdemontować część obwodu zasilającego. Po zdemontowaniu silnika lub aparatury sterowniczo-regulacyjnej pozostałe przewody należy zaizolować i zabezpieczyć przed przypad­kowym dotknięciem.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex