Strona Główna » Iseki » Części Iseki E3CC

Części silnika Iseki E3CC

Części zamienne silnika Inseki E3CC, który znalazł swoje zastosowanie w maszynach budowlanych, ogrodniczych, rolniczych, ciągnikach, mini traktorkach, koparkach oraz kosiarkach do trawy.

Wszystkie części zamienne silnika Iseki E3CC z ciągników, koparek, mini traktorków, kosiarek do trawy, maszyn budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Iseki E3CC części Iseki E3CC części zamienne silnika z maszyn budowlanych.jpg

  • termostaty
  • głowice
  • zawory głowicy
  • uszczelki głowicy
  • panewki wału
  • korbowody
  • świece żarowe
  • pompy wody
  • pompy paliwa
  • pierścienie
  • pompy oleju
  • cewki gaszenia
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • tłoki
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze

Części silnika Iseki E3CC, które wykorzystuje się w sprzęcie ogrodniczym, rolniczym, maszynach budowlanych, koparkach, ciagnikach, mini traktorkach i kosiarkach do trawy - dostępne od ręki z naszego magazynu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat silnika Iseki E3CC, napisz do nas, a my chętnie odpowiemy na twoje pytania.

 

Iseki E3CC części zamienne silnika z maszyn ogrodniczych.jpg

 

Czy wiesz, że...

Układ do kontroli ilości i sygnalizacji rezerwy paliwa w zbiorniku składa się z czujnika, wskaźnika i lampki kontrolnej. Rezystor drutowy jest umieszczony w osłonie umocowanej na rurce do­prowadzającej paliwo do pompy. Na powierzchni rezystora ślizga się śliz­gacz osadzony na ramieniu pływaka, po przeciwnej stronie osi obrotu. Pływak leży na powierzchni benzyny i w zależności od jej poziomu ustawia ślizgacz na rezystorze w określonym położeniu. Jeden koniec re­zystora jest wyprowadzony na zewnątrz w postaci płaskiej końcówki konektorowej, oznaczonej literą T. Ramię pływaka jest połączone z masą. Przy zmianach położenia ślizgacza zmienia się rezystancja pomiędzy zaciskiem T a masą. Ślizgacz ma dodatkowy styk, który zwiera się ze stykiem w położe­niu pływaka zbliżonym do najniższego. Styk jest wyprowadzony na zewnątrz w postaci płaskiej końcówki konektorowej oznaczonej literą W, połączonej z lampką kontrolną rezerwy paliwa. Rurka ssąca, do której jest przymocowany czujnik, jest zamontowana w zbiorniku paliwa. Wskutek zmian rezystancji czujnika, powodowanych różnymi poziomami paliwa w zbiorniku, zmienia się rozpływ prądów w cewkach wskaźnika i wypadkowe pole magnetyczne oddziałujące na organ ruchomy wskaź­nika. Przy pełnym zbiorniku benzyny pływak jest maksymalnie uniesio­ny, rezystancja największa; wypadkowe pole magnetyczne od prądów istniejących w cewkachoddziałuje na organ ruchomy, skręcając go razem ze wskazówką w prawą stronę. W miarę obniżania się poziomu benzyny pływak opada, a rezystancja czujnika zmniejsza się. Zmiana rezystancji powoduje zmianę rozpływu prądów w cewkach wskaźnika, a zarazem wypadkowego pola magnetycz­nego od tych cewek. Organ ruchomy ze wskazówką pod wpływem zmienionego pola magne­tycznego przechyla się w lewą stronę.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex