Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.06

Części silnika Vetus M2.06

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.06, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M2.06.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M2.06

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek


Części zamienne do silnika Vetus M2.06 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.


Silniki Vetus M2.06 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

Części zamienne silnika morskiego Vetus M2.06 z marynistycznych jednostek napędowych


Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.


Czy wiesz, że...

Konstrukcyjna zasada optymalnego stanu obciążenia oznacza dla łożyska uzyskanie możliwie równomiernego rozkładu nacisków wzdłuż panewki. Sztywne długie łożysko z silnie obciążonym, ugiętym lub przekrzywionym czopem to zaprzeczenie zasady. Spiętrzania nacisków na brzegach panewki można uniknąć: przez dobranie odpowiedniej elastyczności jej podparcia, przez stosowanie samonastawności, przez używanie materiałów łożyskowych o dobrej odkształcalności. Samonastawność na zasadzie kuli łożyskowanej ślizgowo w kulistym gnieździe jest problematyczna. Tarcie występujące na tych powierzchniach znacznie ją ogranicza. Konstrukcję tego rodzaju należy traktować tylko jako ułatwienie montażowe. Sprawne funkcjonowanie kulistego łożyska można osiągnąć przekształcając je na łożysko hydrostatyczne, co mało kiedy jest opłacalne. Dobrze funkcjonuje samonastawność toczna. Wadą tego podparcia jest mniejsza zdolność odprowadzania ciepła tarcia przez korpus. Zalety wynikające z dobrej samonastawności wyrównują tę wadę.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex