Strona Główna » Vetus » Części Vetus M4.17

Części silnika Vetus M4.17

W ofercie części zamienne silnika morskiego Vetus M4.17, który znalazł zastosowanie w marynistycznych jednostkach napędowych, np. łodziach, jachtach, statkach.

Jednostki napędowe marki Vetus znane są z bardzo dobrej jakości oraz wysokiej mocy. Są niezwykle ekonomicznymi silnikami, a także bardzo wydajnymi.

Oferujemy wszystkie części zamienne silnika morskiego Vetus M4.17.

W naszych propozycjach można znaleźć takie części, jak:

Części zamienne silnika morskiego Vetus M4.17

  •     cewka gaszenia
  •     głowica
  •     korbowód
  •     panewki
  •     pompa oleju
  •     pompa paliwa
  •     pompa wody
  •     świeca żarowa
  •     termostat
  •     tłoki
  •     pierścienie
  •     uszczelka głowicy
  •     uszczelniacz wału
  •     wał korbowy
  •     wtryskiwacze
  •     zawory głowicy
  •     zestaw uszczelek


Części zamienne do silnika Vetus M4.17 oraz innych modeli silników marki Vetus dostępne od ręki.

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

Silniki Vetus M4.17 znalazły zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.

 

Części zamienne silnika morskiego Vetus M4.17 z marynistycznych jednostek napędowych



Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Vetus, skontaktuj się z nami - chętnie opowiemy na wszystkie pytania.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi oraz Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że...

Konieczność pozostawiania płaskich powierzchni prostopadłych do osi wału dla uzyskania niedużych nacisków w warunkach tarcia mieszanego jest niekorzystna. Powierzchnie te nieznacznie przyczyniają się do zwiększenia hydrodynamicznej nośności, są źródłem dodatkowych strat tarcia a zabierają miejsce. Wady tej nie posiadają łożyska z płytkami panwiowymi wahliwymi. Łożyska wzdłużne z płytkami panwiowymi wahliwymi buduje się dla największych obciążeń i największych prędkości obwodowych. Znalazły one zastosowanie jako łożyska oporowe okrętowe, łożyska oporowe turbin wodnych, parowych i gazowych i innych maszyn. Szczególnie łożyska oporowe dużych turbin wodnych są najbardziej obciążonymi łożyskami ze wszystkich znanych. Przenoszą one nie tylko siły od ciężaru wirnika turbiny, wału i generatora elektrycznego, lecz również często nieskompensowaną składową poosiową ciśnienia hydraulicznego. Wypadkowa siła wzdłużna w największych łożyskach przekracza 2-10° kG. Samonastawność płytek eliminuje konieczność wykonywania klinowatych segmentów o bardzo małej zbieżności. Klinowate szczeliny powstają tu automatycznie.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex