Strona Główna » Ingersoll Rand » ISUZU 3IRL5N, 4IRL5N części INGERSOLL RAND » ISUZU 3IRL5N, 4IRL5N wtryskiwacze

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Ingersoll Rand ISUZU 3IRL5N, 4IRL5N

Wszystkie elementy układu silników Yanmar, Kubota, Isuzu 3IRL5N, 4IRL5N, które znalazły zastosowanie w maszynach marki IR Ingersoll Rand takich jak m.in. agregaty, maszyny drogowe, kompresory i sprężarki oraz wiele innych rodzajów maszyn budowlanych IR Ingersoll Rand.

Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do silników Isuzu, Kubota, Yanmar - dostępne w naszym sklepie.

Końcówki wtryskiwaczy do ISUZU 3IRL5N, 4IRL5N oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe ISUZU 3IRL5N, 4IRL5N nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

Silnik Isuzu 3IRL5N, 4IRL5N można spotkać w modelach maszyn:

  •     Ingersoll Rand P 110 WD
  •     Ingersoll Rand P 135 WD

Sprzedajemy części zamienne do silników takich jak: Isuzu, Kubota, Yanmar, Cat Caterpillar, Deutz. W ofercie m.in. np.: blok silnika, pompa paliwa, pompa wody, tłoki, pierścienie tłokowe panewki korbowodowe i główne wału korbowego, głowica, uszczelniacze wału/ simeringi i uszczelki, tuleje, świeca żarowe, pompa wtryskowa, wtryskiwacze, końcówki wtrysków i wiele innych itp.
 

Czy wiesz że…

Chwila zapłonu w odniesieniu do chwili wtrysku powinna być bardzo dokładnie określona, aby zapłon był skuteczny. Ma to miejsce wtedy, kiedy skład mieszanki w pobliżu elektrod świecy zbliżony jest do stechiometrycznego. Po zapłonie płomień rozprzestrzenia się na dalsze rejony komory spalania, uboższe w paliwo. Z uwagi na znaczne w stosunku do jednorodnej mieszanki przesunięcie dolnej granicy zapłonu, spalają się także obszary mieszanki ubogiej w paliwo. Z tego względu system ten okazał się ekonomiczny. Przy stałej prędkości obrotowej regulacja chwili zapłonu nie nasuwała większych problemów, ale stanowiła trudność przy zmiennych prędkościach i obciążeniach, dlatego też system ten został w dalszych latach zaniechany. Zaletą tego systemu była możliwość bez stukowego spalania paliw o stosunkowo małych liczbach oktanowych przy stopniu sprężania e = 7,5.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex