Strona Główna » Isuzu » Części Isuzu 4HK1, 6HK1 » ISUZU 4HK1 tłoki

Isuzu 4HK1 – tłoki

Nominalne oraz nadwymiarowe tłoki do czterocylindrowej jednostki napędowej Diesel Isuzu 4HK1 w ciągłej sprzedaży w bardzo dobrej cenie. Dostępne od reki lub wysyłkowo.
 
Silnik Isuzu 4HK1 stosowany jest w koparkach, agregatach, żurawiach i wozidłach takich marek jak Case, Hitachi, Denyo, Sumitomo, JCB czy LBX Link Belt np.:
  • Agregat Denyo DCA-125ESEI Isuzu 4HK1
  • Koparka Case CX210B 4HKIX Isuzu
  • Koparka Case CX225 4HK1X Isuzu
  • Koparka Hidromek HMK 200 W Isuzu 4HK1X
  • Koparka Hidromek MHK 220 LC Isuzu 4HK1X
  • Koparka Hitachi EX 200 4HK1
  • Koparka Hitachi Zaxis ZX170 W3 AL-4HK1X
  • Koparka Hitachi Zaxis ZX190 W3 AL-4HK1X
  • Koparka Hitachi Zaxis ZX210LC AL-4HKIX
  • Koparka Hitachi Zaxis ZX225 US3 4HK1X
  • Koparka Hitachi Zaxis ZX250-3 4HK1X
  • Koparka Hitachi Zaxis ZX280-3 4HK1XYSA
  • Koparka JCB JS200 Isuzu 4HKI-XYSJ02
  • Koparka JCB JS200W Isuzu 4HK1
  • Koparka JCB JS220 Isuzu 4HK1-XYSJ02
  • Koparka JCB JS235 Isuzu 4HK1-XYSJ02
  • Koparka JCB JS240 Isuzu 4HK1-XYSJ02
  • Koparka JCB JS260 Isuzu 4HK1-XYSJ02
  • Koparka JCB JZ235 Isuzu 4HK1-XYSJ01
  • Koparka JCB JZ255 Isuzu 4HK1-XYSJ01
  • Koparka LBX Link Belt 210 X2 Isuzu 4HKI
  • Koparka LBX Link Belt 210 X2 LF Isuzu 4HK1
  • Koparka LBX Link Belt 225 Spin Ace Tier III Isuzu 4HK1
  • Koparka LBX Link Belt 240 X2 Isuzu 4HK1
  • Koparka LBX Link Belt 240 X2 LF Isuzu 4HK1
  • Koparka Sumitomo SH200-5 Isuzu 4HK1-XYS01
  • Koparka Sumitomo SH210-5 Isuzu 4HKIX
  • Koparka Sumitomo SH210LC-5 Isuzu 4HK1X
  • Koparka Sumitomo SH225X-3B Isuzu 4HK1-XYS03
  • Koparka Sumitomo SH240-5 Isuzu 4HK1-XYS02
  • Wozidło Hitachi EG70R AH-4HK1X
  • Żuraw Hitachi Sumitomo HSC SCX400 Isuzu 4HK1
  • Żuraw Hitachi Sumitomo HSC SCX400T Isuzu 4HK1
  • Żuraw Hitachi Sumitomo HSC SCX500 Isuzu 4HKI
  • Żuraw Hitachi Sumitomo HSC SCX550 Isuzu 4HK1
  • Żuraw Hitachi Sumitomo HSC SCX700 Isuzu 4HK1
Sprzedajemy także wszystkie części zamienne do różnych wersji silnika Isuzu 4HK1 (powyżej niektóre przykładowe modele pokrewne) a także zajmujemy się ich serwisem.
 
 
Czy wiesz że...

 

W nowych silnikach dopuszczalne odchyłki płaskości górnej powierzchni kadłuba wynoszą około 0,05 mm. Dla napraw” warunki te są nieco łagodniejsze. Przyjmuje się jako dopuszczalną odchyłkę 0,08 mm. Zarówno jedna jak i druga z podanych odchyłek odnosi się wyłącznie do płaszczyzn gładkich, nieporysowanych, bez uskoków, ubytków materiału itp. Płaszczyznę dociskającą uszczelkę sprawdza się za pomocą linii lub na płycie podobnie jak płaszczyznę górną kadłuba. Dopuszczalna odchyłka płaskości nie powinna przekraczać 0.3 mm. Nie dopuszcza się za rysowań, uskoków i ubytków materiału.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 

copyright © Kumatex