Strona Główna » Ingersoll Rand » INGERSOLL RAND 3IRL2N, 3IRL4N części » Ingersoll Rand 3IRL2N, 3IRL4N uszczelki

Ingersoll Rand 3IRL2N, 3IRL4N uszczelki

Uszczelka głowicy, zestaw uszczelek do silników Yanmar, Kubota, Isuzu 3IRL2N, 3IRL4N, które znalazły zastosowanie w maszynach marki IR Ingersoll Rand takich jak m.in. agregaty, maszyny drogowe, kompresory i sprężarki oraz wiele innych rodzajów maszyn budowlanych IR Ingersoll Rand.

Oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również inne uszczelki, a także inne części zamienne do silników Kubota, Yanmar, Isuzu.

Sprzedajemy części zamienne do silników takich jak: Isuzu, Kubota, Yanmar, Cat Caterpillar, Deutz. W ofercie m.in. np.: blok silnika, pompa paliwa, pompa wody, tłoki, panewki korbowodowe i główne wału korbowego, głowica, pierścienie tłokowe, uszczelniacze wału/ simeringi i uszczelki, tuleje, świeca żarowe, pompa wtryskowa, wtryskiwacze, końcówki wtrysków i wiele innych itp.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Ingersoll Rand IR 3IRL2N, 3IRL4N.

 

Czy wiesz że…

Już we wczesnym stadium rozwoju silnika o ZI, kiedy okazało się, że silnik wysokoprężny, wprawdzie ciężki i hałaśliwy, ma wyższą sprawność, konstruktorzy zainteresowani byli zmniejszeniem zużycia paliwa silników o ZI poprzez zubożenie mieszanki. Oczywiście, nie można było zubożyć mieszanki nawet tylko do składu stechiometrycznego w konwencjonalnym gaźnikowym silniku o ZI. Wyjściem z sytuacji okazało się zastosowanie komory wstępnej, do której paliwo doprowadzane było tzw. trzecim zaworem i która służyła jako komora zapłonowa ubogiej mieszanki spalającej się w cylindrze. Takie rozwiązanie opatentował w roku 1918 H. R. Ricardo, który zbudował silnik z cylindryczną komorą wstępną z trzecim zaworem i świecą zapłonową, a następnie E. C. Summers- z kulistą wstępną komorą spalania w roku 1926. Niezależnie od tych usiłowań w latach trzydziestych w ZSRR prowadzone były prace badawcze nad zwiększeniem szybkości spalania w silniku benzynowym przy pomocy żagwi płomienia turbulentnego (Sokolik) oraz nad aktywnością chemiczną produktów niezupełnego spalania (Siemienow), które doprowadziły do uzyskania prawidłowego przebiegu spalania w eksperymentalnym silniku benzynowym o ZI przy ogólnym współczynniku nadmiaru powietrza X > 1 [12] (1935 r.).

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex