Strona Główna » Cummins » Cummins ISL części » Panewki Cummins ISL

Panewki Cummins ISL

Panewki Cummins ISL z maszyn rolniczych oraz budowlanych. Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Cummins ISL.

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników:

  • Cummins ISL
  • Cummins ISL8.9
  • Cummins ISL 8.9L
  • Cummins ISL- G
  • Cummins ISLG 8.9

Wszystkie części zamienne do silników Cummins ISL dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Cummins ISLmamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych Cummins ISL oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki Cummins ISL dostępne od ręki. Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins ISL.

 

Czy wiesz, że…

Ostatnim czynnikiem wywołującym powstawanie korozji części smarowanych silników wysokoprężnych jest obecność w oleju smarowym kwasowych produktów spalania paliw. Szczególnie silne właściwości korozyjne wykazują oleje zawierające kwasy nieorganiczne, pochodzące ze spalania paliw zawierających siarkę. Utlenianiu S02na S03sprzyja podwyższona temperatura oraz obecność katalizatorów, stanowiących bądź składniki popiołu paliwa (tlenek wanadu i tlenek molibdenu), bądź też produkty utleniania materiału tulei cylindrowej (tlenki żelaza). Pary kwasu siarkowego przy sprzyjających warunkach (niskiej temperaturze i podwyższonym ciśnieniu) ulegają skropleniu i są przyczyną powstawania intensywnej korozji ścian tulei cylindrowej i pierścieni tłokowych. Bezpośrednim skutkiem korozji tego typu jest nadmierne zużycie tulei cylindrowej, noszące również nazwę zużycia korozyjnego. Występuje ono niezależnie od normalnego zużycia powodowanego ścieraniem i jest tym większe, im większa jest zawartość siarki w spalanym paliwie. Ponieważ występowanie korozji uwarunkowane jest skropleniem się powstałych par kwasu siarkowego, istotny wpływ na to zjawisko wywiera temperatura wewnętrznej powierzchni ścianek cylindra.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex