Strona Główna » Cummins » Cummins V504, V555 części » Panewki Cummins V504, V555

Panewki Cummins V504, V555

Panewki silnika Cummins V504, Cummins V555 z maszyn budowlanych, rolniczych oraz przemysłowych.

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego dostępne od ręki.

Wszystkie części zamienne do silników Cummins V504, V555 dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników marki Cummins mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych Cummins V504, Cummins V555 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki silnika marki Cummins dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins V504, V555.


 

Czy wiesz, że…

Żeliwo ciągliwe to otrzymywane z żeliwa białego drogą odpowiedniej obróbki cieplnej w atmosferze utleniającej, stosowane jest powszechnie do wyrobu części armatury wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej, jak również niektórych części maszyn rolniczych, przedmiotów domowego użytku itp. Żeliwo stopowe z domieszkami specjalnymi stosowane jest do budowy aparatury chemicznej i kotłowej o podwyższonych właściwościach wytrzymałościowych, termicznych (żaroodporne) lub chemicznych (kwasoodporne) itp. Staliwem nazywa się stal odlaną do formy odlewniczej, nie przerobioną plastycznie. Ilość węgla w staliwie jest mniejsza niż 1%. W zależności od składu chemicznego rozróżnia się staliwa węglowe i stopowe. Staliwa węglowe zawierają tylko pierwiastki pochodzące z wytopu, jak: węgiel (C), od którego zależą własności mechaniczne, mangan (Mn), krzem (Si), fosfor (P) i siarka (S). Staliwa stopowe zawierają ponadto pierwiastki wprowadzone celowo: nikiel, chrom, wolfram, molibden, wanad, które polepszają ich właściwości. Właściwości mechaniczne staliwa są nieco gorsze od właściwości stali (przerobionej plastycznie) o tym samym składzie, co tłumaczy się głównie niejednorodnością ziarna. W porównaniu z żeliwami staliwo wykazuje znacznie lepsze właściwości mechaniczne, a szczególnie większą plastyczność i dlatego stosuje się je na odlewy, na które żeliwo jest materiałem nieodpowiednim (zbyt kruchym). Ze względu na większy skurcz odlewniczy, odlewy staliwne są trudniejsze do wykonania niż odlewy żeliwne.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.


copyright © Kumatex