Strona Główna » Iseki » Części Iseki E383 » Panewki Iseki E383

Iseki E383 panewki wału

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Iseki E383, który pracuje w sprzęcie rolniczym, ogrodowym, mini traktorkach, ciągnikach, kosiarkach do trawy, koparkach oraz maszynach budowlanych.

UWAGA! Do wszystkich modeli silnika Iseki E383 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych silnika Iseki E383 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Wszystkie części zamienne do silnika Iseki E383 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.


Czy wiesz, że…

Najprostszym stetoskopem pozwalającym na szybkie wykrycie miej­sca uszkodzenia jest zwykły śrubokręt, który należy przyłożyć ostrzem do miejsca spodziewanego uszkodzenia, a uchwytem do ucha. Bardzo istotnymi elementami silników elektrycznych są pierście­nie ślizgowe, komutatory i szczotki. Prawidłowo pracujący zespół szczotki-pierścienie ślizgowe silnika pierścieniowego nie powinien iskrzyć. Powierzchnie pierścieni ślizgowych muszą być czyste i gład­kie, szczotki powinny być dobrze dotarte i dociśnięte do pierścieni. Iskrzenie szczotek na pierścieniach może być spowodowane złym do­tarciem szczotek, za słabym dociskiem lub zabrudzeniem szczotek, niecentrycznością pierścieni ślizgowych. Przyrząd do podnoszenia szczotek i zwierania uzwojeń wirników silników pierścieniowych z podnoszonymi szczotkami powinien lek­ko przełączać się z położenia spoczynkowego do położenia ruchowego i odwrotnie. W czasie przełączania przyrządu zwierającego w poło­żenie ruchowe najpierw powinny być zwarte uzwojenia wirnika, a następnie podniesione szczotki. Przy odwrotnej kolejności nastąpi iskrzenie w zwieraczu. Po zwarciu uzwojeń w czasie pracy silnika nie powinno występować iskrzenie w tulei zwieracza. Iskrzenie świadczy o obluzowaniu się styków. W takim przypadku silnik należy natych­miast wyłączyć z ruchu. Silniki komutatorowe powinny być uruchamiane przy obniżonym napięciu o około 20-30 % w celu uniknięcia iskrzenia i tzw. ognia komutatorowego w przypadku zanieczyszczeń lub zwarć pomiędzy wycinkami komutatora. Jeżeli nie ma możliwości obniżenia napię­cia, silnik musi być z konieczności uruchamiany przy pełnym napię­ciu. Po uruchomieniu silnika należy obserwować pracę komutatora w razie wystąpienia iskrzenia silnik należy natychmiast wyłączyć spod napięcia. Jeżeli iskrzenie jest niewielkie lub komutator pracu­je bez iskrzenia, silnik można przestawić pod napięcie obserwując na­dal zachowania akomutatora.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex