Strona Główna » Iseki » Części Iseki E393 » Panewki Iseki E393

Iseki E393 panewki wału

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Iseki E393, który pracuje w sprzęcie rolniczym, ogrodowym, mini traktorkach, ciągnikach, kosiarkach do trawy, koparkach oraz maszynach budowlanych.

  • Iseki E393-G
  • Iseki E393-B

UWAGA! Do wszystkich modeli silnika Iseki E393 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych silnika Iseki E393 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Wszystkie części zamienne do silnika Iseki E393 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

 

Czy wiesz, że…

Kolejność operacji monta­żowych mechanizmu śrubowego zależy od rozwiązania konstruk­cyjnego tego mechanizmu. Montaż napędu śrubowego suportu tokarki rozpoczyna się od zmontowania śruby pociągo­wej. Po zmontowaniu śruby pociągowej należy sprawdzić równoległość jej osi względem prowadnic łoża za pomocą czujnika ustawionego na saniach suportu. Sprawdzanie przeprowadza się na obu końcach łoża w płaszczyz­nach poziomej i pionowej. W przypadku ujawnienia większych odchyłek niż dopuszczalne należy zmienić położenie śruby pocią­gowej. Zmianę położenia w kierunku pionowym można dokonać przez przesunięcie skrzynki posuwów (powoduje to podnoszenie lub opuszczanie się lewego końca śruby pociągowej) oraz przesu­nięcie wspornika lub osadzenie w nim tulei mimośrodowej (uzy­skuje się przesunięcie prawego końca śruby pociągowej). Zmianę położenia śruby pociągowej w kierunku poziomym uzyskuje się przez skrobanie płaszczyzny styku skrzynki posuwów lub wspor­nika. W ten sposób można uzyskać zbliżenie lewego lub prawego końca śruby pociągowej do prowadnic. Zbliżenie prawego końca śruby pociągowej można również uzyskać przez osadzenie we wsporniku tulei mimośrodowej.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.



copyright © Kumatex