Strona Główna » Shibaura » Shibaura J842 części » Panewki Shibaura J842

Shibaura J842 panewki wału

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego do silnika Shibaura J842, który wykorzystuje się w minikoparkach, miniładowarkach, małych ciągnikach rolniczych oraz kosiarkach.

UWAGA! Do wszystkich modeli silnika Shibaura J842 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych silnika Shibaura J842 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Wszystkie części zamienne do silnika Shibaura J842 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

 

Czy wiesz, że…

Układ zapłonu służy do wywołania wyładowania iskrowego między elektrodami umieszczonymi w komorze spalania, co powoduje zapłony mieszanki palnej. W silnikach z zapłonem iskrowym stosuje się następujące systemy zapłonu elektrycznego: zapłon akumulatorowy (bateryjny), zapłon iskrownikowy. Zapłon akumulatorowy jest stosunkowo prostym powszechnie stosowanym układem zapłonu. W pojazdach mechanicznych stosuje się akumulatory ołowiowe o napięciu 6,12 lub 24 V. Cewka indukcyjna stosowana w układzie zapłonowym jest zwykłe cewką indukcyjną z rdzeniem. Uzwojenie wtórne wykonane jest z drutu miedzianego emaliowanego o średnicy od 0,07 do 0,1 mm, uzwojenie pierwotne o średnicy od 0,5 do 1 mm. Wytworzone w cewce wysokie napięcie przekracza 10 tys. wolt, co wystarcza do wywołania iskry elektrycznej na elektrodach świecy. W silnikach czterosuwowych stosuje się jedną cewkę zapłonową, w silnikach dwusuwowych liczba cewek zapłonowych jest równa liczbie cylindrów. Rozdzielacz zapłonu składa się z przerywacza prądu niskiego napięcia oraz urządzenia kierującego prąd o wysokim napięciu do odpowiedniej świecy zapłonowej. W skład rozdzielacza zapłonu wchodzi jeszcze kondensator oraz regulator wyprzedzenia zapłonu. Wał rozrządu silnika napędza rozdzielacz zapłonu. W niektórych silnikach dwusuwowych stosuje się rozdzielacze napędzane bezpośrednio przez wal korbowy. Regulator zapłonu przyspiesza lub opóźnia chwilę zapłonu, zależnie od prędkości obrotowej silnika.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex