Strona Główna » Shibaura » Shibaura S753 części » Panewki Shibaura S753

Shibaura S753 panewki wału

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego do silnika Shibaura S753, który wykorzystuje się w minikoparkach, miniładowarkach, małych ciągnikach rolniczych oraz kosiarkach.

UWAGA! Do wszystkich modeli silnika Shibaura S753 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych silnika Shibaura S753 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Wszystkie części zamienne do silnika Shibaura S753 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

 

Czy wiesz, że…

Okres zużycia jest okresem wykorzystania urządzenia dla celów eksploatacyjnych. Wstępny okres zużycia jest związany ze wstępną eksploatacją urządzenia. Od długości tego okresu i jego technicznego przeprowadzenia zależy w większości przypadków czas eksploatacji właściwej urządzenia. W okresie gwałtownego wzrostu zużycia urządzenie nie powinno być eksploatowane ze względów ekonomicznych, technicznych i bezpieczeństwa. Procesy niszczenia najintensywniej występują przy tarciu suchym. Wynika to z mechanicznego ścinania nierówności powierzchni i występującego wówczas termicznego oddziaływania, powodującego nadtapianie elementów warstwy wierzchniej, co przyspiesza rozmazywanie i utlenianie materiałów. Z tego powodu przy skojarzeniach ślizgowych stosuje się smarowanie. Nie dotyczy to skojarzeń pracujących w warunkach tarcia technicznie suchego w urządzeniach, w których ze względów na ich technologiczne zastosowanie nie może być stosowany smar (produkcja artykułów spożywczych, medycznych, leków itp.). W przypadku stosowania smarowania intensywność zużywania części współpracujących ślizgowo maleje. Smarowanie polega na wprowadzaniu między trące powierzchnie ciał stałych ciała trzeciego, charakteryzującego się małym tarciem wewnętrznym. Celem smarowania jest: zmniejszanie skutków tarcia, chłodzenie części trących, umożliwienie prawidłowego docierania się części, odprowadzenia produktów zużycia, tłumienie drgań, zwiększenie czynnej powierzchni tarcia, zapobieganie procesowi korozji.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.



copyright © Kumatex