Strona Główna » Shibaura » Shibaura S774, S774L części » Panewki Shibaura S774, S774L

Shibaura S774, S774L panewki wału

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego do silnika Shibaura S774, Shibaura S774L, który wykorzystuje się w minikoparkach, miniładowarkach, małych ciągnikach rolniczych oraz kosiarkach.

UWAGA! Do wszystkich modeli silnika Shibaura S774 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych silnika Shibaura S774L oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Wszystkie części zamienne do silnika Shibaura S774 - dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

 

Czy wiesz, że…

Statki pojemnikowce oraz barkowce stanowią właściwie odmianę drobnicowców, przystosowanych do transportu skrzyniowych i pływających pojemników. Do przewozu pojemników skrzyniowych (omówionych bliżej przy transporcie kolejowym) przeznaczone są, obok półpojemnikowców, jednostki wyspecjalizowane, pojemnikowce pełne. Są to z reguły tzw. pojemnikowce komorowe, których ładownie wyposażone są w stały lub rozbieralny szkielet pionowych prowadnic. Wykonane są one z kształtowników stalowych i tworzą rodzaj ażurowych komór (szybów). Pojemniki opuszczane są przez dźwigi do tych komór w ten sposób, że ich naroża wchodzą w prowadnice (dla ułatwienia ich górne końce są nieco rozchylone). Ułożone pomiędzy prowadnicami i spiętrzone w warstwy (do 4) pojemniki są unieruchomione bez potrzeby dodatkowych umocnień; natomiast pojemniki stanowiące ładunek pokładowy (przy odpowiednio wytrzymałych i płaskich pokrywach luków) zabezpieczone są przed przemieszczeniem w czasie rejsu łańcuchowymi lub prętowymi ściągami, umocowanymi do zaczepów w pokładzie. Statki pojemnikowce pełne pozbawione są z reguły własnych urządzeń ładunkowych i obsługiwane są przez dźwigi portowe. Napęd jest najczęściej turbinowy - parowy lub spalinowy (turbina gazowa). Koszt budowy dużych pojemnikowców jest wysoki i wynosi do 35 min dolarów za jednostkę; wobec jednak ekonomicznej opłacalności tej formy transportu rozpowszechniają się one coraz bardziej. Istnieje szereg odmian pojemnikowców: małe dostawcze, przewożące od kilkunastu do kilkudziesięciu pojemników na krótkich bocznych trasach; pojemnikowce zamienne, z rozbieralnymi komorami, służące alternatywnie jako zwykłe drobnicowce lub masowce i inne.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex