Strona Główna » Vetus » Części Vetus M2.D5 » Panewki Vetus M2.D5

Panewki Vetus M2.D5

Panewki silnika Vetus M2.D5 z marynistycznych jednostek napędowych, np. łodzi, statków, jachtów.

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Vetus M2.D5.

Wszystkie części zamienne do silników Vetus M2.D5 dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Vetus M2.D5 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Do wałów korbowych Vetus M2.D5 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Panewki Vetus M2.D5 dostępne od ręki.

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika Vetus M2.D5.

Wszystkie części do silników morskich Vetus, Perkins, Hyundai, Mitsubishi, Yanmar dostępne od ręki.

 

Czy wiesz, że…

W wózkach stosuje się przekładnie hydrokinetyczne. Przekładnia hydrokinetyczna przenosi prędkość obrotową podobnie jak sprzęgło hydrauliczne, z tym że poślizg po zmniejszeniu się do pewnej minimalnej wartości zaczyna ponownie wzrastać pomimo wzrostu prędkości obrotowej wirnika pompy. Wady tej można uniknąć przez zastosowanie sprzęgła jednokierunkowego (wolne koło), poprzez które łączy się wirnik prowadnicy z obudową. Po uzyskaniu minimalnego poślizgu dalszy wzrost prędkości obrotowej silnika powoduje zmianę kierunku sił oddziałujących na kierownicę, dzięki czemu prowadnica osadzona na wolnym kole zaczyna się obracać zgodnie z kierunkiem obrotu wirnika pompy. W ten sposób przekładnia hydrokinetyczna zamienia się w typowe sprzęgło hydrauliczne i utrzymuje nadal niewielki poślizg pompy i turbiny. Przekładnię hydrokinetyczną z wolnym kołem nazywa się dwuzakresową, a bez wolnego koła – jednozakresową. Przełożenie dynamiczne przekładni hydrokinetycznej czyni zbędnym stosowanie skrzyni biegów albo ogranicza liczbę koniecznych przełożeń (biegów), umożliwiając uzyskanie wymaganego zakresu prędkości jazdy i jednocześnie odpowiednio duże momenty obrotowe przy mniejszych prędkościach jazdy.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex