Strona Główna » Navistar INTERNATIONAL » Panewki wału, korbowód

Panewki wału, korbowód

Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego, korbowód, wał korbowy silnika DT International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Navistar International mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Navistar International).

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne Navistar
  • Pierścienie oporowe

Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).

Posiadamy wszystkie części zamienne do silników International Harvester Company, International IHC Navistar, Navistar, IHC, które możemy spotkać w maszynach marki:

  • Case
  • New Holland
  • Perkins 1300
  • Komatsu
  • F.G. Wilson
  • Detroit Diesel
  • Ford

Podstawowe modele silników International IHC Navistar to:  

  •     International IHC Navistar DT466
  •     International IHC Navistar DT466E
  •     International IHC Navistar DT358
  •     International IHC Navistar DT360
  •     International IHC Navistar DT239
  •     International IHC Navistar DT402
  •     International IHC Navistar DTC
  •     International IHC Navistar DT530E
  •     International IHC Navistar DT530
  •     International IHC Navistar DT408
  •     International IHC Navistar DT466
  •     International IHC Navistar DT466E
  •     International IHC Navistar DTA466
  •     International IHC Navistar DTA466E
  •     International IHC Navistar DTA360
  •     International IHC Navistar DTA530
  •     International IHC Navistar DTA530E
  •     International IHC Navistar DTA408

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

 

Czy wiesz że…

Dla nowo projektowanych dźwignio, w załączniku do normy PN-79/M-06503 zaleca cię przyjmować, że rozkłady ładunków podnoszonych są rozkładami normalnymi. Współczynnik obciążania można wówczas obliczyć z zależności gdzie jest to najmniejsza masa podnoszona przez dźwignicę podczas normalnej eksploatacji. Do masy podnoszonej ,lab wlicza się masę zdejmowalnych (odłączalnych) urządzeń służących, do chwytania ładunków (podobnie jak do udźwigu) o ile dźwignica jest wyposażona w takie urządzenia.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex