Strona Główna » Shibaura » Shibaura S774, S774L części » Pierścieni Shibaura S774, S774L

Shibaura S774, S774L pierścienie

W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do silnika Shibaura S774, Shibaura S774L, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).

Posiadamy pierścienie oraz inne części zamienne do silnika Shibaura S774, który pracuje w minikoparkach, miniładowarkach, małych ciągnikach rolniczych oraz kosiarkach.

Pierścienie silnika Shibaura S774L - dostępne od ręki.

Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz, że...

Promy są to statki obsługujące linie żeglugi wahadłowej pomiędzy brzegami rzek, jezior, zalewów, cieśnin, względnie pomiędzy portami mórz zamkniętych i przybrzeżnych. Ich zasadniczą cechą jest wyłączność lub dominanta przeładunku poziomego, tocznego, przez furty i rampy. Promy dzielimy następująco. Ze względu na długość i rodzaj szlaków na: rzeczne i jeziorowe (pojemność do ok. 300 RT brutto, często bezkabinowe, z reguły o dwustronnej symetrii kadłuba w osi wzdłużnej, niekiedy niesamodzielne nawigacyjnie - przeciągane wzdłuż lin i łańcuchów), morskie cieśninowe i przybrzeżne ( częściowo bezkabinowe, o dużej sprawności nawigacyjnej i manewrowej), pełnomorskie dalekiego zasięgu ( kabinowe, często o wysokim standardzie hotelowym, dużej prędkości i żeglowności) i transoceaniczne - duże jednostki, praktycznie jeszcze w fazie projektów. Ze względu na rodzaj przewozów: na wyłącznie pasażerskie (w większości wodoloty i poduszkowce), na wyłącznie towarowe (kolejowe, samochodowe lub kolejowo-samochodowe) i na uniwersalne, pasażersko-towarowe, w klasycznym układzie ż pokładem głównym dla pojazdów szynowych, względnie ciężkich drogowych, międzypokładem (często jedynie galeriowym) dla lekkich drogowych i pomieszczeniami pasażerskimi w nadbudówkach i pokładówkach. Ze względu na sposób przeładunku tocznego: na niesamodzielne, wymagające specjalnej przystani (terminalu) z rampami dojazdowymi czołowymi (często mostowymi) i bocznymi, oraz samodzielne, z własnymi rampami i furtami umieszczonymi często ukośnie do osi symetrii statku, co pozwala im na przeładunek praktycznie przy każdym nabrzeżu.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex