Strona Główna » Iseki » Części Iseki E3CE » Pierścienie Iseki E3CE

Iseki E3CE pierścienie

W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do silnika Iseki E3CE, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).

  • Iseki E3CE-G

Posiadamy pierścienie oraz inne części zamienne do silnika Iseki E3CE, który znalazł zastosowanie w kosiarkach do trawy, koparkach, mini traktorkach, ciągnikach, sprzęcie rolniczym i ogrodowym oraz maszynach budowlanych.

Pierścienie silnika Iseki E3CE dostępne od ręki. Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz, że...

Wyłącznik dwupołożeniowy służy „do włączania oświetlenia wskaźników. Samochód Polski FIAT 132P jest wyposażony w dwa wyłączniki dźwig­niowe. Wyłącznik trójpołożeniowy dwutorowy (ze środkowym położeniem zerowym) jest przeznaczony do włączania świateł pozycyjnych, oświetlenia tablicy rejestracyjnej i doprowadzenia napięcia do przełącznika świa­teł reflektorów. Wyłącznik dwupołożeniowy służy do włączania oświetlenia wskaźnikowe. W samochodzie Polonez zastosowano następujące wyłączniki klawiszowe do włączania oświetlenia: wyłącznik trójpołożeniowy, dwutorowy oświetlenia zewnętrznego i wskaźników; wyłącznik dwupołożeniowy, jednotorowy reflektorów przeciwmgłowy łącznik dwupołożeniowy, jednotorowy lamp przeciwmgłowych. Wyłączniki te są zabudowane w oprawach lamp. Są to wyłączniki dwupołożeniowe. W położeniu lampa jest włączona; w położeniu TI 'jest przełączona, na, samoczynny wyłącznik. Tylna szyba ogrzewana jest montowana za dodatkową dopłatą, razem  z wyłącznikiem. W samochodach Polski FIAT 127P i 125P (MR-75) są pozostawione specjalne gniazda na zamontowanie tych wyłączników. W samochodach 127P i 125P są montowane wyłączniki klawiszowe z lampką kontrolną włączonego ogrzewania. W samochodzie 132P jest montowany wyłącznik dźwigowy; lampka kontrolna włączonego ogrzewania jest umieszczona w zestawie wskaźników. Płaskie końcówki (konektorowe) służą do połączenia z przewodami do­prowadzającymi. Korpus i prowadnica są wykonane z tworzywa sztucz­nego i złączone pierścieniem.Nakrętka służy do zamocowania wyłącz­nika w pojeździe. Wyłącznik jest nierozbieralny. Dopuszczalne obciążenie przy napięciu 12 V. Zamontowany jest na wsporniku pedałów. Po naciśnięciu pedału hamulca dźwignia zwalnia trzpień wyłącznika, powo­dując włączenie świateł hamowania. W pozostałych samochodach Polski FIAT i Polonez wyłącznik jest stero­wany również dźwignią pedału hamulca.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex