Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi K2B, K2C » Pompa oleju Mitsubishi K2B, K2C

Mitsubishi K2B, K2C pompa oleju

Pompa oleju do silnika Mitsubishi K2B, Mitsubishi K2C, który pracuje w mini traktorkach Mitsubishi, silnikach morskich oraz maszynach budowlanych.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Wszystkie części zamienne do silnika Mitsubishi K2B, Mitsubishi K2C dostępne od ręki.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz, że…

Amperomierz włączony, jak w układzie do pomiaru napięcia regulowanego; woltomierz jest zbędny. Należy uruchomić silnik i zwiększyć prędkość obrotową aż do zgaśnięcia lampki kontrolnej ładowania. Następnie należy zmniejszyć prędkość obrotową, aż wskazówka amperomierza wróci do zera lub w pobliże zera. Prędkość obrotowa alternatora powinna wynosić około 1300 obr/min. Zgaśnięcie lampki kontrolnej ładowania świadczy przy prawidłowo wyregulowanym regulatorze o rozpoczęciu oddawania przez prądnicę energii do sieci elektrycznej, pojazdu. Przy dalszym zwiększeniu prędkości obrotowej rozpoczyna pracę regulator napięcia, utrzymując napięcie na stałym poziomie.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex