Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi 4DQ7, 4DQ3 » Pompa paliwa Mitsubishi 4DQ7, 4DQ3

Mitsubishi 4DQ7, 4DQ3 pompka paliwa

Pompa paliwa do silnika Mitsubishi 4DQ7, Mitsubishi 4DQ3, który pracuje w maszynach budowlanych, traktorach oraz wózkach Mitsubishi.

W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.

Wszystkie części zamienne do silnika Mitsubishi 4DQ7, Mitsubishi 4DQ3 dostępne od ręki.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz, że…

Wirnik jest sprzęgnięty z regulatorem odśrodkowym, tak jak krzywka przerywacza w rozdzielaczu klasycznym. Obwód magnetyczny magnesu stanowią: płytka górna, rdzeń cewki, zmienna szczelina pomiędzy rdzeniem cewki a wirnikiem, wirnik, tuleja, stała szczelina powietrzna pomiędzy tuleją a płytką dolną, przeciwny biegun magnesu. W czasie wirowania wirnika opór magnetyczny tego obwodu zmienia się od minimalnego, gdy biegun wirnika zbliży się do rdzenia cewki, do maksymalnego przy oddaleniu bieguna. W następstwie związanych z tym zmian strumienia magnetycznego, w cewce czujnika indukują się impulsy napięciowe o kształcie. Przebieg tego napięcia jest nałożony na poziom napięcia Ut wytworzony w układzie stabilizacji modułu elektronicznego. Zrównanie się sumy napięć ze stałym napięciem porównawczym powoduje wyzwalanie tranzystora mocy i włączenie prądu pierwotnego.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex