Strona Główna » Shibaura » Shibaura E642 części

Części zamienne Shibaura E642

W naszym asortymencie części składowe do silnika Shibaura E642, który znalazł zastosowanie w minikoparkach, miniładowarkach, małych ciągnikach rolniczych i kosiarkach.

Części Shibaura E642

  • cewki gaszeniaShibaura E642 części zamienne silnika z maszyn przemysłowych
  • zawory głowicy
  • termostaty
  • pompy paliwa
  • uszczelki
  • panewki
  • wtryskiwacze
  • pompy wody
  • pierścienie
  • głowice
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • korbowody
  • pompy oleju
  • tłoki
  • uszczelki głowicy
  • uszczelniacze wału

Wszystkie części zamienne silnika Shibaura E642 z miniładowarek, minikoparek, kosiarek i małych ciągników - dostępne od ręki.

Shibaura jest japońską firmą, która zajmuje się produkcją silników do maszyn rolniczych, ogrodowych oraz budowlanych.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące silnika Shibaura E642, napisz do nas - chętnie Ci pomożemy.

 

Shibaura E642 części zamienne silnika z maszyn budowlanych

 

Czy wiesz, że...

Podział ze względu na zastosowanie silników jest następujący. Silniki przemysłowe są to silniki budowane na fundamentach stałych, przeznaczone do trwałej i ekonomicznej pracy, przeważnie silniki z zapłonem samoczynnym, dużej mocy, budowane w układzie rzędowym stojącym lub leżącym, cechuje te silniki duży ciężar przypadający na jednostkę mocy. Silniki morskie (okrętowe): silniki główne (marszowe) do napędu śruby okrętowej, silniki pomocnicze do napędu agregatów. Silniki główne, to przeważnie silniki z zapłonem samoczynnym, dużej mocy, dwusuwowe, chłodzone wodą, o małych obrotach, silniki te powinny być niezawodne. Silniki pomocnicze to przeważnie silniki czterosuwowe, o umiarkowanej mocy, przeznaczone do napędu prądnic, sprężarek itp. Silniki czołgowe posiadają małe gabaryty, dużą zdolność do przeciążeń, pracują przy słabym chłodzeniu; są to silniki z zapłonem samoczynnym, budowane w układzie rzędowym i widlastym. Silniki pojazdów trakcji szynowej są to silniki z zapłonem samoczynnym, budowane w układzie rzędowym i widlastym, dużej mocy do około 2200 kW. Silniki samochodowe muszą spełniać następujące cechy: cichobieżność, lekkość, zwartość budowy, ekonomiczność, łatwość obsługi, równomierność pracy. Silniki samochodowe budowane są w układzie rzędowym, widlastym i boxer, ilość cylindrów od 2 do 16, dwusuwowe i czterosuwowe, z zapłonem iskrowym i samoczynnym malej mocy, szybkobieżne. Silniki motocyklowe powinny być zwartej budowy, lekkiej konstrukcji, ilość cylindrów od 1 do 4, najczęściej dwusuwowe, chłodzone powietrzem, malej mocy, szybkobieżne. Silniki lotnicze wykonywane są z wysokiej jakości materiałów, napędzane są drogimi paliwami i smarami, powinny być niezawodne. Silniki gospodarcze powinny być zwartej budowy, tanie; przeważnie są to silniki jednocylindrowe z zapłonem iskrowym, dwu- i czterosuwowe małej mocy, szybkobieżne. Zastosowanie znalazły w budownictwie, rolnictwie.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex