Strona Główna » Shibaura » Shibaura E673 części

Części zamienne Shibaura E673

Oferujemy części zamienne do silnika Shibaura E673, który funkcjonuje w małych ciągnikach rolniczych, minikoparkach, miniładowarkach oraz kosiarkach.

Shibaura E673 części

  • pompy paliwaShibaura E673 części zamienne silnika z maszyn budowlanych
  • uszczelki
  • panewki
  • głowice
  • uszczelki głowicy
  • pompy wody
  • pierścienie
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • zawory głowicy
  • termostaty
  • tłoki
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • korbowody
  • pompy oleju
  • wtryskiwacze

Wszystkie elementy składowe do silnika Shibaura E673 z maszyn budowlanych, rolniczych oraz ogrodowych - dostępne od ręki z naszego magazynu.

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną oferowanych produktów.

 

Shibaura E673 części zamienne silnika z maszyn przemysłowych

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat silnika Shibaura E673 - napisz do nas.

 

Czy wiesz, że...

Statki zbiornikowce, podobnie jak masowce suche, mają maszynownię i nadbudówkę z pomostem nawigacyjnym na rufie, niekiedy z platformą do przyjmowania śmigłowców łącznikowych. Swoistą cechą charakterystyczną jest biegnący ponad pokładem wąski ganek („kocia kładka”) umożliwiający przejście pomimo zalewania pokładu przez fale, co przy bardzo niskiej wolnej burcie załadowanych zbiornikowców, nawet największych, jest częstym zjawiskiem. Lekkie bomy na zbiornikowcach służą do podawania przewodów ze złączami na nabrzeża przy przeładunki! i do obsługi ładowni z zapasami. Zbiornikowce są współcześnie największymi statkami świata i osiągnęły nośność jednostkową ponad pół miliona (550 tys. t) ton, długości 414 m, szerokości 63 m i zanurzeniu 29 m. Wielkości te uwarunkowane są znaczną opłacalnością eksploatacyjną dużych jednostek tego typu w porównaniu ze zbiornikowcami średniej wielkości, o nośności od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. ton. Przy założeniu stałej prędkości statku stan załogi wysoko zautomatyzowanego wielkiego statku niemal nie wzrasta, przyrost mocy maszyn utrzymuje się w granicach 5o-100%, podczas gdy koszty budowy na tonę i jednostkowy koszt przewozu na tonokilometr maleją kilkakrotnie w stosunku do jednostek małych i średnich. Poważne problemy wynikają natomiast z nieprzystosowania większości portów do przyjmowania tak wielkich jednostek (stąd stosowanie pław przeładunkowych, zakotwiczonych o kilka mil od brzegu i połączonych rurociągiem z portem), z zagrożenia otoczenia zalewem ropy przy awarii (stąd stopniowo wprowadzany wymóg konstrukcji podwójnego dna w zbiornikowcach i ograniczenia objętości poszczególnych zbiorników). Istnieje również zagrożenie samych statków wybuchami gazów w pustych zbiornikach w wyniku wytwarzania się eksplozywnej mieszaniny powietrza i zgazowanych resztek paliwa oraz statycznego elektryzowania się wielkich ścian ładowni i zbiorników. Pomimo starannego oczyszczania ich wielokrotnymi natryskami wody z dodatkiem chemikaliów i innych eksperymentalnych metod problem ten nie został jeszcze w pełni zadowalająco rozwiązany.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex