Strona Główna » Shibaura » Shibaura J823 części

Części zamienne Shibaura J823

W sprzedaży części zamienne silnika Shibaura J823, który znalazł zastosowanie w minikoparkach, miniładowarkach, małych ciągnikach rolniczych oraz kosiarkach.

Shibaura J823 części

  • pompy wodyShibaura J823 części zamienne silnika z maszyn budowlanych
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • termostaty
  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • uszczelki głowicy
  • głowice
  • panewki
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze

Oferujemy części zamienne do silnika Shibaura J823 z maszyn budowlanych, rolniczych i ogrodowych – dostępne od ręki z naszego magazynu.

Shibaura jest japońską firmą, która rozpoczęła swoją działalność w 1950 roku.

Shibaura J823 części zamienne silnika z maszyn przemysłowych

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat silnika Shibaura J823, napisz do nas – chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

 

Czy wiesz, że…

Zawór ssący styka się ze spalinami tylko jedną stroną talerzyka, a chłodny czynnik zasysany omywa go z różnych stron i chłodzi skutecznie. Temperatura zaworu ssącego wynosi od 300 do 400°C. Zawory ssące wykonywane są ze stali chromoniklowych, zawory wylotowe ze stali żaroodpornych. Zawory bardzo obciążone chłodzi się sodem. Wydrążony trzonek zaworu napełnia się metalicznym sodem, odznaczającym się dużym współczynnikiem przewodności cieplnej. Podczas pracy sód znajduje się w stanie ciekłym. Według badań zastosowanie chłodzenia sodem obniża temperaturę w najgorętszych miejscach zaworu o 80 do 120°C. Liczba zaworów w cylindrze zależy od: objętości skokowej, prędkości obrotowej, dwuzaworowy, trójzaworowy, czterozaworowy. Zawory powinny być otwierane i zamykane możliwie szybko ze względu na bardzo krótkie okresy czasu, w których odbywa się napełnianie cylindra świeżym ładunkiem lub wylot spalin. Gdy zawór jest zamknięty, pomiędzy zaworem a dźwignią zaworu winien istnieć luz, zwany luzem zaworowym. Luz zaworowy służy do kompensacji wydłużeń cieplnych zaworu oraz niedokładności obróbki elementu napędu i samego zaworu. Brak luzu zaworowego powoduje niedomykanie się zaworów, niedopuszczalne ze względu na szybkie wypalanie się talerzyków zaworu oraz nieszczelność zaworu. Luz zaworowy wyznacza się, gdy silnik jest zimny. Luz zaworu ssącego jest mniejszy (od 0,15 do 0,25 mm) niż luz zaworu wylotowego (od 0,25 do 0,35 mm). W silnikach dużej mocy (okrętowych) luz zaworu ssącego może dochodzić do 1 mm, wylotowego do 2 mm. W czasie zamknięcia zaworu sprężyna przyciska przylgnie grzybka do gniazda zaworu, zapewniając wymaganą szczelność, zwłaszcza zaworu wylotowego podczas ssania. Aby zmniejszyć drgania i wymiary sprężyn, stosuje się często dwie, a nawet trzy sprężyny osadzone współśrodkowo. Sprężyny wykonane są z drutu ze stali sprężynowej, najczęściej manganowo-krzemowej.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex