Strona Główna » Caterpillar » Silnik CAT 3306

Części zamienne silnika Caterpillar 3306

Części do silnika Caterpillar CAT 3306, CAT 3066C DIT, który pracuje  w maszynach budowlanych, większych generatorach prądotwórczych i innych urządzeniach przemysłowych. Wszystkie części zamienne silnika Caterpillar 3306 dostępne od ręki.

Do silnika CAT 3306, CAT 3066C DIT mamy takie części jak: Części zamienne silnika CAT 3306 z maszyn budowlanych

  • tłoki
  • pierścienie
  • panewki
  • uszczelki głowicy
  • zestawy uszczelek
  • korbowody
  • wtryskiwacze
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • wały korbowe
  • głowice

Silniki Caterpillar 3306 można spotkać w modelach maszyn:

  •     CATERPILLAR 330B
  •     CATERPILLAR D7H
  •     CATERPILLAR 330C
  •     CATERPILLAR 330C
  •     CATERPILLAR 330C MASS
  •     CATERPILLAR 330CL
  •     CATERPILLAR 330CL MASS
  •     CATERPILLAR 330B MASS
  •     CATERPILLAR 330BL
  •     CATERPILLAR 330BL MASS
  •     CATERPILLAR 350
  •     CATERPILLAR 350L
  •     CATERPILLAR 235C
  •     CATERPILLAR 235C ME
  •     CATERPILLAR E 300B
  •     CATERPILLAR EL300B
  •     CATERPILLAR 235C MEH
  •     CATERPILLAR EL300
  •     CATERPILLAR 235B

Skontaktuj się z nami jesli chcesz wiedzieć więcej na temat silnika Caterpillar CAT 3306, CAT 3066C DIT.

 

Części zamienne silnika Caterpillar 3306 z generatorów prądotwórczych

Czy wiesz że...

Jako źródło napędu do obracania wałem korbowym silnika spalinowego w czasie rozruchu stosuje się szeregowe silniki elektryczne prądu stałego. Główne części silnika są takie same jak prądnicy prądu stałego. Tak samo przebiega również strumień magnetyczny. Natomiast uzwojenie wirnika i wzbudzenia połączone są tu szeregowo. Dzięki temu strumień magnetyczny silnika zależy od prądu przepływającego jednocześnie przez uzwojenie wzbudzenia i uzwojenie wirnika. Maksymalny moment obrotowy występuje przy maksymalnym prądzie zasilania. Prąd zasilania zaś osiąga najwyższą wartość, gdy siła elektromotoryczna silnika elektrycznego równa się zero, a więc przy całkowitym zahamowaniu silnika. Moc silnika jest wprost proporcjonalna do iloczynu momentu obrotowego i prędkości obrotowej, W celu otrzymania jak najmniejszych wymiarów i ciężaru rozrusznika stosuje się niskie oporności wewnętrzne. W rezultacie otrzymuje się przy małych wymiarach rozrusznika bardzo wysokie wartości prądów (200-800 A), zwłaszcza przypełnym zahamowaniu. Możliwe jest to przy krótkotrwałej pracy. Maksymalny czas pracy rozrusznika wynosi 20 sekund, a przeciętny 5 sekund, przy czym przerwa przed następnym włączeniem wynosi co najmniej 60 sekund. Nie przestrzeganie tych czasów powoduje cieplne uszkodzenie izolacji lub połączeń uzwojeń rozrusznika.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 



copyright © Kumatex