Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi 4DQ50, 4DQ5

Części silnika Mitsubishi 4DQ50, 4DQ5

W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi 4DQ50, Mitsubishi 4DQ5 z maszyn budowlanych, ładowarek Weidemann, wózków Mitsubishi.

Wszystkie części zamienne silników Mitsubishi 4DQ50 z maszyn budowlanych, ładowarek Weidemann oraz wózków Mitsubishi dostępne od ręki z naszego magazynu.

Mitsubishi 4DQ50 części Mitsubishi 4DQ5 części zamienne silnika z maszyn budowlanych.jpg

  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • pompy wody
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • termostaty
  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • uszczelki głowicy
  • głowice
  • panewki
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze

Części silnika Mitsubishi 4DQ50, Mitsubishi 4DQ5 spotkać można w ładowarkach Weidemann, wózkach Mitsubishi oraz maszynach budowlanych.

Jesli chcesz wiedzieć więcej na temat silnika Mitsubishi 4DQ50, Mitsubishi 4DQ5 skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

 

Mitsubishi 4DQ5 części zamienne silnika z maszyn budowlanych, przemysłowych.jpg

 

Czy wiesz, że...

W celu sprawdzenia i regulacji ustawienia zapłonu z użyciem lampy stroboskopowej należy wykonać następujące czynności: połączyć przewód wysokiego napięcia lampy stroboskopowej z gniazdem rozdzielacza pierwszego cylindra lub gniazdem cewki zapłonowej; lampę zasilić napięciem 12 V z instalacji samochodu. Regulację kąta przeprowadza się nieznacznym przekręceniem korpusu rozdzielacza po uprzednim poluzowaniu nakrętki, aż znak na kole pokryje się ze znakiem na obudowie, oznaczającym kąt wyprzedzenia 10°. W tym położeniu trzeba dokręcić nakrętkę. W celu sprawdzenia i regulacji ustawienia zapłonu metodą statyczną należy wykonać następujące czynności: ustawić wał korbowy w takim położeniu, ażeby tłok w pierwszym cylindrze był w położeniu suwu sprężania, a znak na kole pokrywał się ze znakiem na obudowie oznaczającym kąt wyprzedzenia 10°. Zdjąć głowicę rozdzielacza, poluzować nakrętkę; przekręcając nieznacznie korpus rozdzielacza sprawdzić za pomocą lampki kontrolnej lub omomierza, czy styki przerywacza są w stadium rozwierania. Podstawieniu korpusu-, w takim położeniu, ażeby następowało rozwarcie styków, dokręcić nakrętkę mocującą rozdzielacz. Jeżeli trzeba wymontować rozdzielacz z silnika, należy uprzednio oznaczyć położenie elektrody palca w stosunku do korpusu oraz korpusu w stosunku do silnika. Przy montowaniu rozdzielacza do silnika należy zachować położenie wymienionych elementów zgodnie z oznaczeniami. Przy montowaniu rozdzielacza bez tych oznaczeń, najpierw trzeba ustalić takie położenie wału korbowego, ażeby znak na kole zamachowym pokrywał się ze znakiem na obudowie oznaczającym wyprzedzenie 10°, a tłok w pierwszym cylindrze znajdował się w suwie sprężania. Elektroda palca powinna być skierowana na wprost elektrody pierwszego cylindra, a styki w stadium rozwierania. Korpus rozdzielacza trzeba tak ustawić, by gniazda głowicy były skierowane w stronę filtru powietrza. W tym położeniu należy zamontować rozdzielacz do silnika.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex