Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi K2A, K2AS

Części silnika Mitsubishi K2A, K2AS

W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi K2A, Mitsubishi K2AS z maszyn budowlanych, mini traktorków Mitsubishi oraz silników morskich.

Wszystkie części zamienne silników Mitsubishi K2A z mini traktorków, silników morskich oraz maszyn budowlanych dostępne od ręki z naszego magazynu.

Mitsubishi K2A części Mitsubishi K2A części zamienne silnika z maszyn budowlanych

  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • uszczelki głowicy
  • głowice
  • panewki
  • pompy wody
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału
  • cewki gaszenia
  • korbowody
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • termostaty
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze

Części silnika Mitsubishi K2A można spotkać w maszynach budowlanych, mini traktorkach Mitsubishi oraz silnikach morskich.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silnika Mitsubishi K2A, Mitsubishi K2AS skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

 

Mitsubishi K2A części zamienne silnika z maszyn budowlanych, przemysłowych

 

Czy wiesz, że...

Pomiar gęstości należy przeprowadzać w temperaturze 15-25°C; nie należy wykonywać pomiarów bezpośrednio po rozruchu silnika, ani po uzupełnieniu elektrolitu wodą. Niedopuszczalna jest eksploatacja akumulatora, jeżeli gęstość elektrolitu wynosi 1,11 g/cm3 lub napięcie akumulatora (12 V) jest mniejsze od 10,5 V, pod obciążeniem prądem 20-godzinnym; grozi to zasiarczeniem płyt i nieodwracalnym zmniejszeniem pojemności. Podczas normalnej eksploatacji akumulator nie wymaga dodatkowego ładowania. Dodatkowe ładowanie jest konieczne, jeżeli samochód jest mało eksploatowany szczególnie w okresie zimowym bądź w ogóle nie jest eksploatowany. W takim przypadku doładowanie należy wykonywać co 4 do 6 tygodni. Przechowywanie nienaładowanego akumulatora (zalanego elektrolitem) prowadzi do zasiarczenia płyt i nieodwracalnego zmniejszenia pojemności. Przy ładowaniu ze źródła zewnętrznego, dodatni biegun akumulatora należy łączyć z dodatnim zaciskiem prostownika, a ujemny biegun z ujemnym zaciskiem prostownika. Maksymalny prąd ładowania nie może przekraczać 0,1 pojemności znamionowej akumulatora (np. przy pojemności 45 Ah maksymalny prąd ładowania nie powinien przekraczać 4,5 A). Ładowanie mniejszym prądem w dłuższym czasie jest korzystniejsze. Akumulator należy uważać za naładowany, gdy napięcie ogniw i gęstość elektrolitu w ciągu ostatnich dwóch godzin ładowania przestanie wzrastać i występuje intensywne gazowanie. Pod koniec ładowania napięcie akumulatora 12 V powinno wynosić 15,6 do 16,2 V, a gęstość elektrolitu J od 1,27 do 1,28 g/cm3. Jeżeli po zakończeniu ładowania gęstość elektrolitu będzie większa, należy ją zmniejszyć przez pobranie elektrolitu z poszczególnych ogniw za pomocą pompki i uzupełnić wodą do wymaganego poziomu. W celu wymieszania dolanej wody z elektrolitem należy prowadzić dalsze ładowanie f przez około 2 godziny.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex