Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi S4Q2, S3Q2

Części silnika Mitsubishi S4Q2, S3Q2

W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi S4Q2, Mitsubishi S3Q2 z maszyn budowlanych, koparek Caterpillar.

Wszystkie części zamienne silników Mitsubishi S4Q2 z koparek Caterpillar oraz maszyn budowlanych dostępne od ręki z naszego magazynu.

Mitsubishi S4Q2 części Mitsubishi S4Q2 części zamienne silnika z maszyn budowlanych.jpg

  • głowice
  • uszczelki głowicy
  • zawory głowicy
  • pierścienie
  • tłoki
  • panewki
  • świece żarowe
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • termostaty
  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • pompy wody
  • korbowody
  • cewki gaszenia
  • uszczelki
  • uszczelniacze wału

Części silnika Mitsubishi S4Q2, Mitsubishi S3Q2 spotkać można w koparkach Caterpillar oraz maszynach budowlanych.

Jesli chcesz wiedzieć więcej na temat silnika Mitsubishi S4Q2, Mitsubishi S3Q2 skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na Twoje pytania.

 

Mitsubishi S4Q2 części zamienne silnika z maszyn budowlanych, przemysłowych.jpg

 

Czy wiesz, że...

Wałek jest ułożyskowany w samosmarnej panewce, wciśniętej w korpus. Wałek zakończony wielowypustem wsuwa się w gniazdo (z takim samym wielowypustem) koła zębatego napędzanego od wałka rozrządu i napędzającego jednocześnie pompę oleju. Kołnierz korpusu jest przeznaczony do mocowania rodzielacza w silniku (za pomocą specjalnego uchwytu); część korpusu poniżej kołnierza jest wsuwana do gniazda w bloku silnika. Na zewnętrznej powierzchni panewki jest ułożyskowana także płytka dzięki temu może ona dokonać obrotu w ograniczonym kącie. Na płytce jest umocowany wkrętami i przerywacz oraz kondensator. Ponadto w płytce tej jest mały otwór, oznaczony napisem Oil, przeznaczony do okresowego napuszczania oleju w celu nasycania nim panewki. Krzywka wraz z przymocowaną do niej płytką może obracać się na wałku (w ograniczonym kącie). W płytce są umocowane kołki, na których są luźno osadzone ciężarki. Na kołki i sworzenie (zamocowane w płytce, która jest trwale połączona z wałkiem) są założone sprężyny. Palec rozdzielczy jest wyprasowany z wysokonapięciowego materiału izolacyjnego. Między dwiema jego mosiężnymi elektrodami jest umiejscowiony rezystor przeciwzakłóceniowy. Palec jest przymocowany do płytki za pomocą wkrętów. Na korpus jest założona głowica, zamocowana sprężynami. Jest ona. również wykonana z wysokonapięciowego materiału izolacyjnego. Na jej górnej części jest uformowanych pięć gniazd izolacyjnych, w których są zaprasowane gniazda metalowe. Gniazdo środkowe jest połączone stykowo z elektrodą palca za pomocą szczotki węglowej, dociskanej sprężynką. Do gniazda tego wkłada się końcówkę przewodu wysokiego napięcia od uzwojenia wtórnego cewki zapłonowej. Pozostałe cztery gniazda metalowe są połączone z elektrodami. Z gniazd tych są wyprowadzone przewody wysokonapięciowe do świec zapłonowych w poszczególnych cylindrach silnika. Regulator podciśnieniowy jest przymocowany do korpusu za pomocą wspornika. Regulator składa się z puszki, w której jest szczelnie zamocowana membrana, dociskana sprężyną. Membrana, jest połączona z cięgłem kompletnym, którego drugi koniec jest przegubowo połączony z płytką. Do komory jest doprowadzony wlot, połączony elastycznym przewodem powietrznym z rurą ssącą gaźnika (przed przepustnicą). Komorę szczelnie zamyka korek.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex