Strona Główna » Deutz » Deutz BF3M1008 części » Uszczelka głowicy Deutz BF3M1008

Uszczelka głowicy Deutz BF3M1008

Uszczelka głowicy silnika Deutz BF3M1008 z maszyn rolniczych, mobilnych oraz agregatów.

Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawy uszczelek silnika Deutz BF3M1008 posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Deutz Lombardini FOCS BF3M 1008

Uszczelka głowicy Deutz BF3M1008 dostępna od ręki.

Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Deutz Lombardini FOCS BF3M 1008 oraz innych modeli tej marki.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.


Czy wiesz, że…

W pracy podaje się, że w urządzeniach o dużej liczbie elementów (z których każdy z małym prawdopodobieństwem może uszkodzić się w czasie pracy niezależnie od stanu niezawodności pozostałych elementów) liczba elementów, które uległy uszkodzeniu w czasie eksploatacji w przedziale o długości stanowi proces losowy. W wielu przypadkach proces ten jest zbliżony do procesu Poissona. Wnioskowanie to ma zastosowanie w określonym stopniu do procesu uszkodzeń samochodów ciężarowych w eksploatacji. Strumień uszkodzeń samochodu ma cechy strumienia prostego, jeżeli: średnia liczba uszkodzeń samochodu na jednostkę przebiegu jest stała i spełnia warunek stacjonarności w określonym przedziale przebiegu, pojedynczość strumienia spełniona jest tym, iż prawdopodobieństwo pojawienia się jednocześnie dwóch i więcej uszkodzeń samochodu w dostatecznie małym przedziale przebiegu jest bardzo małe. Warunek ten jest spełniony w przyjętej definicji uszkodzenia. W definicji tej przyjęto, że jedno uszkodzenie samochodu wymaga jednej odnowy (naprawy) w danej chwili czasu bez względu na liczbę jednocześnie odnawianych w nim elementów, brak następstw uszkodzeń elementów samochodu spełniony na ogół jest zawsze wtedy, jeżeli słuszny jest podział uszkodzeń na: pierwotne i wtórne, przy czym warunek ten odnosi się tylko do uszkodzeń pierwotnych. Badanie cech strumienia uszkodzeń samochodów, szczególnie w zakresie stacjonarności i braku następstw może być następujące. Skumulowany strumień uszkodzeń samochodu opisany parametrem dzieli się na strumienie cząstkowe, opisywane parametrami np. według kryterium pracochłonności odnowy, następnie estymuje się wartości przedziału zmienności wartości oczekiwanej parametru skumulowanego strumienia uszkodzeń oraz jego składowych cząstkowych strumieni uszkodzeń.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.


copyright © Kumatex