Iseki E393 uszczelka głowicy
Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawy uszczelek silnika Iseki E393 posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
- Iseki E393-G
- Iseki E393-B
Uszczelka głowicy silnika Iseki E393, który znalazł zastosowanie w koparkach, kosiarkach do trawy, ciągnikach, koparkach, sprzęcie rolniczym i ogrodowym oraz maszynach budowlanych dostępna od ręki.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.
Czy wiesz, że…
Mechanizm śrubowy napędu od śruby pociągowej wymaga bardzo dokładnego wykonania i montażu, ponieważ od dokładności zespołu śruba nakrętka zależy dokładność wykonywanego na tokarce gwintu. W tokarkach bardzo dokładnych wielkość skoku jest korygowana przez specjalne urządzenia. W miarę zużywania się nakrętki obie połowy są do siebie dosuwane i w ten sposób eliminuje się luz poosiowy między śrubą a nakrętką. Jest to doszczelnianie, Stosuje się również bardziej skomplikowane urządzenia zaopatrzone w tzw, linijkę korygującą, dzięki której śruba pociągowa, wykonując ruchy obrotowe, przy każdym swym obrocie przesuwa nakrętkę ściśle o wielkość skoku.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.
D y s p o n u j e m y
mobilnym serwisem