Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi K2A, K2AS » Uszczelka głowicy Mitsubishi K2A, K2AS

Mitsubishi K2A, K2AS uszczelka głowicy

Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawy uszczelek silnika Mitsubishi K2A, Mitsubishi K2AS posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Uszczelka głowicy silnika Mitsubishi K2A, Mitsubishi K2AS, który znalazł zastosowanie w mini traktorkach Mitsubishi, silnikach morskich dostępna od ręki.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.

 

Czy wiesz, że…

Zapłon mieszanki, zostaje zapoczątkowany przez wyładowanie iskrowe między elektrodami świecy zapłonowej. Powstawanie tego wyładowania jest uwarunkowane odpowiednio dużym napięciem, wytworzonym przez układ zapłonowy. Napięcie, konieczne do przebicia przestrzeni między elektrodami, zwiększa się wraz ze wzrostem ciśnienia oraz odległości między elektrodami, natomiast zmniejsza się przy wzroście temperatury. Skład mieszanki ma również wpływ na wartość napięcia przebicia; uboga mieszanka wymaga większego napięcia przebicia niż mieszanka bogata. W silnikach o wysokim stopniu sprężania napięcie przebicia podczas rozruchu wynosi 18-20 kV. Do elektrody środkowej świecy jest doprowadzone napięcie o biegunowości ujemnej, ponieważ elektroda ta nagrzewa, się do wyższej temperatury, ułatwione są więc warunki zapoczątkowania jonizacji; w efekcie napięcie potrzebne do wyładowania jest mniejsze. Układ zapłonowy powinien być również zdolny do wytworzenia iskry zapłonowej przy częściowym zbocznikowaniu elektrod świecy przez nagar lub cząsteczki niespalonej mieszanki. Zapłon mieszanki jest uwarunkowany dostateczną energią iskry, przy czym' wartość tej energii zależy od składu mieszanki. Przy mieszance uboższej lub bogatszej w stosunku do składu optymalnego, energia potrzebna do wywołania zapłonu jest większa. Ponadto istnieje zależność pomiędzy odległością elektrod świecy zapłonowej a minimalną energią zapłonu. Przy zwiększaniu odległości elektrod do około 2 mm, minimalna energia1 iskry niezbędna do wywołania zapłonu zmniejsza się, a powyżej tej odległości zachowuje stałą wartość. Praktycznie stosuje się przerwę międzyelektrodową 0,5-0,8 mm. Układ zapłonowy powinien być zdolny do wytworzenia napięcia umożliwiającego powstanie iskry zapłonowej o energii, zapewniającej zapłon mieszanki we wszystkich stanach pracy silnika.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex