Strona Główna » Mitsubishi » Silnik Mitsubishi K2B, K2C » Uszczelki Mitsubishi K2B, K2C

Mitsubishi K2B, K2C uszczelki

Uszczelka głowicy, komplet uszczelek silnika Mitsubishi K2B, Mitsubishi K2C, który znalazł zastosowanie w mini traktorkach Mitsubishi, silnikach morskich oraz maszynach budowlanych.

Oprócz pełnych zestawów uszczelek do silnika Mitsubishi K2B, Mitsubishi K2C oferujemy również takie uszczelki jak: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Mitsubishi K2B, Mitsubishi K2C.


Czy wiesz, że…

Maksymalna ilość iskier o długości 7 mm - 20 000 na minutę Pomiar napięcia wtórnego wykonuje się za pomocą znormalizowanego trójelektrodowego iskiernika ostrzowego; wartość napięcia jest określona wówczas jako odległość między elektrodami głównymi iskiernika. Pomiary te przeprowadza się również innymi metodami, np. metodą oscyloskopową z zastosowaniem dzielnika napięcia: wartość napięcia odczytuje się wówczas z ekranu oscyloskopu. Podczas pomiarów cewka zapłonowa powinna współpracować z przerywaczem rozdzielacza (do silnika 4-cyłindrowego) o kącie zwarcia styków 6o°±3°. Do oceny cewki w warunkach warsztatowych wystarczy określić długość iskry na iskierniku.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex