Strona Główna » Carrier » Części Carrier KUBOTA CT 3.69 » Uszczelniacz wału Carrier KUBOTA CT...

KUBOTA CT 3.69 CARRIER uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA CT 3.69 CARRIER  z agregatów chłodniczych.

Uszczelniacze wału korbowego KUBOTA 369 CARRIER  tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA 3.69 CARRIER. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.

Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA CT 3.69 CARRIER.

 

Czy wiesz że…

Decydującym czynnikiem przy przejściu z montażu ręcznego na mechaniczny, czy z mechanicznego na automatyczny powinna być jednak z reguły opłacalność ekonomiczna, chyba że decydują o tym inne ważne względy (np. bhp). W celu umożliwienia przejścia na montaż automatyczny konstrukcja elementów i zespołów wchodzących w skład całego wyrobu powinna mieć następujące cechy: zespołowość konstrukcji polegającą na tym, że wyrób składa się z zespołów, z których każdy z osobna może być zmontowany z elementów, par roboczych i zespołów różnych rzędów w określonym takcie produkcyjnym, elementy, pary robocze i zespoły maszyn, stanowiące jednostki montażowe, powinny mieć proste geometrycznie kształty ułatwiające automatyczne ustawianie w zespołach i mechanizmach roboczych oraz w uchwytach transportowych, na elementach maszyn powinny być przewidziane łatwo dostępne powierzchnie w kształcie przylg płaskich lub powierzchnie walcowe, stożkowe, służące do ustawiania, osadzania i mocowania ich na powierzchniach roboczych zaprojektowanych na elementach lub zespołach bazowych, wyroby powinny składać się z ograniczonej liczby elementów w zespołach, a liczba i konstrukcja zespołów, wpływających na uproszczenie montażu i wielkość kosztów eksploatacyjno-konserwacyjnych i remontowych, nie powinny przekraczać granic ustalonych w wyniku obliczeń kalkulacyjnych i efektu ekonomicznego, odchyłki wymiarów przylg roboczych, określających położenie elementów w zespołach i zespołów danego rzędu w pozycjach roboczych w mechanizmie, powinny być bezbłędnie zachowane w granicach ustalonych tolerancjami, zapewniającymi pełną zamienność części, gwarantujących niezawodność połączeń ze współpracującymi elementami, a przede wszystkim - możliwość wykonywania właściwej funkcji, należy unikać takich połączeń, które są trudne do realizacji w sposób automatyczny, jak nitowanych, zakręconych drutem, za pomocą sprężystych pierścieni itp. w połączeniach czopowych należy przewidzieć fazki stożkowe na czołach czopów i w otworach, ułatwiające automatyczne składanie, elementy, podlegające automatycznemu montażowi, powinny być czyste i suche.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


copyright © Kumatex