Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D1-20 części zamienne

Volvo Penta D1-20 części zamienne

W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta D1-20, Volvo Penta D1-20A, Volvo Penta D1-20B, Volvo Penta D1-20C, Volvo Penta D1-20D, Volvo Penta D1-20E, Volvo Penta D1-20F. Części zamienne silnika Volvo Penta D1-20, Perkins Perama dostępne od ręki.

Części Volvo Penta D1-20A - silnik morski

Do silników morskich Volvo Penta D1-20 mamy takie części zamienne jak: Części silnika Volvo Penta D1-20 z łodzi, statków

  • tłoki
  • uszczelki
  • panewki
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • pompy wody
  • pompy oleju
  • termostaty
  • pierścienie
  • głowice
  • korbowody
  • zawory głowicy
  • uszczelniacze wału
  • tuleje
  • pompy paliwa
  • cewki gaszenia
  • świeca żarowa
  • uszczelka głowicy

Wszystkie części zamienne silnika Volvo Penta D1-20, Volvo Penta D1-20A, Volvo Penta D1-20B, Volvo Penta D1-20C, Volvo Penta D1-20D, Volvo Penta D1-20E, Volvo Penta D1-20F, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach, są to silniki typowo morskie.

 

Zadzwoń do nas jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników morskich Volvo Penta D1-20B, Perkins Perama.

 

Czy wiesz że...

Wzory wyprowadzone dla tarcia powierzchni smarowanych można stosować również i do obliczenia tarcia czopa przez wprowadzenie odpowiednich współrzędnych. Jeśli kąt a będziemy odczytywaćod luzu najwęższego, któremu odpowiada najcieńsza warstwa smaru hu to wówczas grubość warstwy dla promienia czopa. Jeżeli dla przypadku tarcia płytki po płaszczyźnie graniczne warunki łatwo było ustalać, gdyż warstwa smaru znajduje się pod ciśnieniem tylko między płytką i powierzchnią, to dla przypadku tarcia czopa konieczne jest wprowadzenie pewnych założeń, gdyż wskutek nieprzerywalności smaru, funkcja ciśnienia jest nieprzerwana i ani jedna jej wartość nie jest wiadomą. Jeżeli łożysko pracuje tylko w granicach pewnego luku opasania, tzn. łożysko nie opasuje czopa na całym obwodzie, a wówczas ciśnienie przy wpływie i wypływie smaru równa się ciśnieniu atmosferycznemu, a więc warunki graniczne mogą być ustalone. Jeżeli rozpatrzymy szczegółowiej pracę czopa smarowanego i wykorzystamy dane eksperymentalne, to możemy sobie - chociażby w przybliżeniu - przedstawić obraz rozłożenia się ciśnienia smaru na obwodzie czopa.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex