Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D2-40 części zamienne

Volvo Penta D2-40 części zamienne

U nas znajdziesz szeroki wybór części zamiennych silników morskich Volvo Penta D2-40, Perkins Perama. Silniki zmarynizowane Volvo Penta D2-40 można spotkać w łodziach, statkach.

Do silnika Volvo Penta D2-40 mamy takie części zamienne jak: Części zamienne silnika morskiego Volvo Penta D2-40 z łodzi, statków

  •  wtryskiwacze
  •  pompy wody
  •  pompy oleju
  •  pompy paliwa
  •  cewki gaszenia
  •  świeca żarowa
  •  uszczelka głowicy
  •  termostaty
  •  pierścienie
  •  tłoki
  •  uszczelki
  •  panewki
  •  wały korbowe
  •  głowice
  •  korbowody
  •  zawory głowicy
  •  uszczelniacze wału
  •  tuleje

Wszystkie części zamienne silników morskich Volvo Penta D2-40 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Skontaktuj się z nami jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat silników zmarynizowanych Volvo Penta D2-40.

 

Części silnika morskiego Volvo Penta D2-40 z łodzi, statków

Czy wiesz że...

Regulacja gaźnika dobrana przez producenta jest regulacją średnią dla danego typu pojazdu. Ze względów wykonawczych nie zawsze odpowiada ona regulacji optymalnej dla poszczególnych warunków eksploatacji. W przypadku gdy pojazd pracuje w warunkach znacznie różniących się od przeciętnych (np. tylko latem lub przede wszystkim na autostradzie) jest ekonomicznie uzasadnione przeprowadzenie indywidualnej regulacji. Przy doborze indywidualnej regulacji należy ograniczyć się do określenia optymalnej przepustowości głównej dyszy paliwa. W tym celu należy przygotować kilka dysz o przepustowości różniącej się o ok. ±4%, ±8%, ± 12% od przepustowości fabrycznej. W zależności od potrzeb można dobrać regulację dynamiczną, tzn. zapewniającą najwyższe prędkości i przyspieszenia, ekonomiczną, przy której, zużycie paliwa osiąga wartości minimalne lub też średnią. Jeśli z dwiema dyszami otrzymuje się jednakowe zużycie paliwa, to należy wybrać tę z nich, która ma większą przepustowość, zaś w przypadku gdy z dwiema dyszami uzyskuje się jednakową prędkość lub przyspieszenia, wybiera się tę, która ma mniejszą przepustowość. Badania trakcyjne samochodu, w szczególności badania właściwości dynamiczno-ekonomicznych, odznaczają się szeregiem niedostatków. Wyniki prób zależą w znacznym stopniu od warunków atmosferycznych. W okresie zimowym stan dróg lub niskie temperatury mogą uniemożliwić przeprowadzenie pomiarów. Do badań trakcyjnych jest niezbędny odpowiedni odcinek drogi spełniający wymagania, omówione w poprzednim podrozdziale. W wielu przypadkach znajduje się on w znacznej odległości od zakładu naprawczego lub stacji obsługi, co zwiększa pracochłonność prób ze względu na konieczność dojazdu i powrotu. Stąd też powstało dążenie do zastąpienia badań drogowych próbami na specjalnych stanowiskach, zwanych hamowniami podwoziowymi.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 


 

 


 


copyright © Kumatex