Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta D2-55 części zamienne

Części zamienne Volvo Penta D2-55

Posiadamy wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta D2-55, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach. Wszystkie części zamienne silnika Volvo Penta D2-55 dostępne od ręki.

Do silników morskich Volvo Penta D2-55 mamy takie części silnikowe jak: Części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta D2-55

  •  tłoki
  •  pompy wody
  •  pompy oleju
  •  pompy paliwa
  •  korbowody
  •  zawory głowicy
  •  uszczelniacze wału
  •  tuleje
  •  cewki gaszenia
  •  świeca żarowa
  •  uszczelka głowicy
  •  termostaty
  •  pierścienie
  •  głowice
  •  uszczelki
  •  panewki
  •  wały korbowe
  •  wtryskiwacze

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników zmarynizowanych Volvo Penta D2-55, Perkins Perama.

 

Części silnika morskiego Volvo Penta D2-55 z łodzi, statków

Czy wiesz że...

Najprostsza i najczęściej stosowana w badaniach metoda pomiaru zużycia paliwa polega na określeniu czasu, w ciągu którego następuje spalanie określonej jego objętości. Naczynia pomiarowe stosowane w hamowniach silnikowych mają kształt kilku szklanych kul połączonych rurkami. Naczynia są podzielone rysami naciętymi na powierzchniach rurek na kilka objętości, najczęściej 50, 100 i 200 cm3. Porcja paliwa powinna być dobrana w ten sposób, by czas jej zużycia był nie mniejszy niż 30 s. Naczynie pomiarowe jest włączone za pomocą zaworu trójdrożnego w przewód łączący zbiornik z silnikiem. W położeniu I zaworu następuje przepływ paliwa ze zbiornika do silnika i jednocześnie napełnianie butli, w położeniu silnik jest zasilany wyłącznie z butli, natomiast w położeniu paliwo dopływa do silnika jedynie ze zbiornika, a butla pomiarowa jest odłączona. Górna część butli jest połączona przez naczynie wyrównawcze z przewodem doprowadzającym. Zabezpiecza to układ przed przelaniem i eliminuje parowanie paliwa. Ponadto przy takim układzie ciśnienie paliwa doprowadzanego do silnika podczas pomiaru zużycia jest takie jak przy zasilaniu bezpośrednio ze zbiornika. Badanie silnika na hamowni silnikowej polega na określeniu jego charakterystyk, przy czym przy doborze układu zasilania podstawowe znaczenie mają charakterystyki: prędkościowa zewnętrzna, obciążeniowe i regulacyjne w funkcji składu mieszanki. Przed przystąpieniem do pomiarów należy sprawdzić i jeśli za-chodzi potrzeba to doprowadzić do zgodności z warunkami technicznymi podstawowe regulacje, do których zalicza się: prędkość obrotową i skład mieszanki na biegu jałowym, luzy zaworów, kąt wyprzedzenia zapłonu, przerwę między elektrodami świec zapłonowych, odstęp między stykami przerywacza aparatu zapłonowego, poziom paliwa w komorze pływakowej.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

 








copyright © Kumatex