Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta M30, M35 części zamienne

Części zamienne Volvo Penta M30, M35

Wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta M30, M35, który pracuje w łodziach, statkach. Części do silników morskich Volvo Penta M30, M35 dostępne od ręki.

Na stanie magazynowym mamy takie części zamienne jak: Części zamienne silnika morskiego Volvo Penta M30, M35

  • pompy oleju
  • pompy paliwa
  • cewki gaszenia
  • świeca żarowa
  • uszczelka głowicy
  • termostaty
  • pierścienie
  • głowice
  • korbowody
  • zawory głowicy
  • uszczelniacze wału
  • tuleje
  • tłoki
  • uszczelki
  • panewki
  • wały korbowe
  • wtryskiwacze
  • pompy wody

Wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta M30, M35, Perkins, Deutz. dostępne od ręki.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników zmarynizowanych Volvo Penta Volvo Penta M30.

 

Części silnika zmarynizowanego Volvo Penta M30, M35

Czy wiesz że...

Ruch względny kół zębatych o stałym przełożeniu określa się za pomocą toczenia centroid po sobie bez poślizgu, będących okręgami z nieruchomymi środkami obrotów w punktach Ot i 02, których promienie są odwrotnie proporcjonalne do prędkości kątowych. Centroidy ruchu względnego w teorii zazębiania otrzymały nazwę kół tocznych. Koła toczne są podstawą obliczania wszystkich wymiarów kół zębatych. Należy zaznaczyć, że jeśli i = f(a), tzn., jeśli przełożenie jest funkcją położenia kół zębatych, to wówczas biegun zmienia swoje położenie na powierzchni między osiowej. Biegun nazywamy w teorii zazębienia punktem tocznym. Porównując wyrażenia widzimy, że odcinki 02P i OxP, na które ogólna normalna dzieli prostą międzyosiową, są niczym innym jak promieniami kół w ruchu względnym, a zatem punkt toczny pokrywa się z biegunem ruchu względnego. Dla walcowych kół zębatych o i = const punkt P znajduje się w punkcie styku kół tocznych. Ogólna normalna do zarysów zębów kół zębatych w punkcie styku k dzieli prostą międzyosiową na odcinki odwrotnie proporcjonalne do prędkości kątowych. Danej zmienności stosunku prędkości kątowych odpowiada określona zmienność położenia punktu P na prostej międzyosiowej. Reguła ta daje możność dobierania krzywych, przydatnych do wykreślania zarysów zębów. Jeżeli przełożenie jest stałe, to wówczas jedynym warunkiem stawianym w odniesieniu do krzywych, określających zarysy zębów, jest przebieganie normalnej do zarysów przez punkt styku k i przez stały punkt na prostej międzyosiowej przy dowolnym położeniu punktu k: Wszystkie krzywe odpowiadające tym wymaganiom mogą być wykorzystane przy wykreślaniu zarysów zębów kół zębatych walcowych.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex