Strona Główna » Volvo Penta » VOLVO Penta MC42 Perama części...

Volvo Penta MC42 Perama części zamienne

W ofercie wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta MC42 Perama, Deutz, Perkins, który znalazł zastosowanie w łodziach, statkach, jachtach. Części zamienne morskich silników Volvo Penta MC42 Perama.

Do silników morskich Volvo Penta MC42 Perama mamy takie częsci jak: Części zamienne silnika morskiego Volvo MC42

  •  pompy oleju
  •  pompy paliwa
  •  cewki gaszenia
  •  świeca żarowa
  •  uszczelka głowicy
  •  termostaty
  •  pierścienie
  •  głowice
  •  korbowody
  •  zawory głowicy
  •  uszczelniacze wału
  •  tuleje
  •  tłoki
  •  uszczelki
  •  panewki
  •  wały korbowe
  •  wtryskiwacze
  •  pompy wody

Wszystkie części zamienne silnika zmarynizowanego Volvo Penta MC42 Perama, Deutz, Perkins dostępne od ręki.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników zmarynizowanych Volvo Penta MC42.

 

Czy wiesz że...

Celem ustalenia całkowitej charakterystyki krzywych, przydatnych do wykreślania zarysów zębów, powrócimy jeszcze raz do omówienia względnego ruchu kół zębatych, wykorzystując metodę odwracalności. Jeśli znowu nadamy całemu mechanizmowi ruch z prędkością kątową, to wówczas przy ruchu koła zębatego względem nieruchomego koła, zarys koła będzie zajmował szereg kolejnych położeń, stykając się w każdym położeniu z zarysem koła, tzn. zarys koła nieruchomego można rozpatrywać jako obwiednię wszystkich możliwych położeń zarysu zęba koła. Jeżeli mechanizmowi nadamy w procesie przekształcania obroty z prędkością kątową naokoło punktu, to wówczas zarys koła zębatego będzie zajmował szereg kolejnych położeń względem nieruchomego koła, stykając się w każdym położeniu z zarysem zęba koła. W tym przypadku zarys zębów nieruchomego koła należy rozpatrywać jako obwiednię wszystkich możliwych położeń zarysu koła. W taki sposób dochodzimy do wniosku, że zarysy kół zębatych odpowiadające teorii zazębienia powinny być wzajemnie obwiedniami w ich ruchu względnym. Na tej podstawie zarysy zębów kół zębatych nazywamy sprzężonymi. Rozwiązanie zadania o wykonywaniu zarysów, kiedy jeden z zębów wykreśla się za pomocą dowolnej krzywej, zarys zęba zaś drugiego koła zachowuje się jako obwiednia, w praktyce nie jest stosowane. Przy wykreślaniu zarysów zębów posługujemy się możliwością określania miejsca geometrycznego punktów na płaszczyźnie nieruchomej, na której znajdują się odpowiednie punkty zarysów zębów w chwili styku. Jednakże te ogólne zasady wykreślania sprzężonych zarysów zębów za pomocą dowolnie danego zarysu zęba jednego z kół nie znalazły rozpowszechnienia. Większe zastosowanie znalazły zazębienia epicykliczne (zazębiania cykloidalne) oraz sposób Eulera, zgodnie z którym zarysy zębów wykreśla się po linii ewolwentowej. We współczesnej technice budowy maszyn stosuje się głównie koła zębate o zazębieniu ewolwentowym.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex