Strona Główna » Iseki » Części Iseki E374 » Wał korbowy Iseki E374

Iseki E374 wał korbowy

Wał korbowy silnika Iseki E374, który pracuje w koparkach, kosiarkach do trawy, mini koparkach, ciągnikach, sprzęcie rolniczym i ogrodowym oraz maszynach budowlanych.

Oprócz wałów korbowych do silnika Iseki E374 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz, że…

Moment rozruchowy silnika indukcyjnego jednofazowego w stanie spoczynku jest równy zeru, a zatem po włączeniu napięcia silnik nie może ruszyć. Wynika to stąd, że w silniku jednofazowym nie istnieje pole magnetyczne wirujące, lecz tylko pulsujące. Dlatego silniki jedno­fazowe muszą mieć do rozruchu urządzenia pomocnicze. Najczęściej jest nim dodatkowe uzwojenie (tzw. rozruchowe) przeznaczone do wy­twarzania momentu rozruchowego i załączane tylko na czas rozruchu. Po osiągnięciu przez silnik dostatecznej wartości momentu obroto­wego uzwojenie rozruchowe zostaje wyłączone. Nagrzewanie silników elektrycznych zależy od dwóch podstawo­wych czynników: temperatury otoczenia i natężenia prądu przepływa­jącego przez silnik. Część prądu przepływającego przez uzwojenia silnika powoduje ich nagrzewanie. Ciepło wydzielone w uzwojeniach silnika jest odbierane przez ota­czające powietrze, czyli silnik ulega chłodzeniu, które jest tym inten­sywniejsze, im większa jest różnica temperatur pomiędzy temperaturą otoczenia a temperaturą silnika. Jeżeli silnik jest nagrzewany równo­miernie (tzn. jeżeli przez jego uzwojenie płynie prąd stale o tym samym natężeniu), to jego temperatura po pewnym czasie ustali się na Określone] wysokości, przy której ilość ciepła wydzielającego się będzie równa ilości ciepła odbieranego przez otaczające powietrze. Gdy sil­nik jest zimny - po włączeniu napięcia zaczyna się nagrzewać, po­czątkowo nagrzewa się szybko, gdyż oddaje mniej ciepła niż wytwa­rza się w jego uzwojeniach i jego temperatura się podnosi. Po pew­nym czasie wraz ze wzrostem temperatury szybkość nagrzewania ma­leje i silnik dochodzi do tzw. stanu równowagi cieplnej. ,W tym stanie temperaturę silnika nazywa się temperaturą ustaloną.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.kumatex.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.

copyright © Kumatex